اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

با متخلفین پروتکل‌های بهداشتی بدون اغماض برخورد می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم تاکید کرد: گشت بازرسی اداره صمت، اتاق اصناف و بهداشت در سطح شهرستان فعال هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، بدون اغماض نسبت به پلمب واحد صنفی به مدت یک ماه و اعمال جریمه سنگین اقدام خواهند کرد.

با متخلفین پروتکل‌های بهداشتی بدون اغماض برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، بهنام اتحاد در جلسه کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان جهرم، اظهار داشت: با شروع آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی در استان فارس، از روز چهارشنبه گذشته تا مدت ده روز، فعالیت قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی به طور کلی ممنوع است. 

وی افزود: همچنین رستوران‌ها، فست‌فودها و بستنی‌فروشی‌ها هم فقط مجاز به فعالیت به صورت بیرون‌بر هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: همچنین آرایشگاه‌های مردانه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و صرفا به صورت نوبت دهی مجاز به فعالیت هستند.

 اتحاد خبازی‌ها را به انجام تمام اقدامات بهداشتی از جمله نشان‌گذاری جهت رعایت فاصله اجتماعی مکلف کرد و تاکید داشت: از نانوایی‌ها تقاضا داریم به افراد بدون ماسک نان ندهند.

 وی تصریح کرد: به طور کلی تمام اصناف ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ارائه خدمات به متقاضیان و مشتریانی که استفاده از ماسک یا فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند، خودداری کنند.

اتحاد خاطرنشان کرد: بازرسی اداره صمت، اتاق اصناف و بهداشت در سطح شهرستان فعال هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، بدون اغماض نسبت به پلمب واحد صنفی به مدت یک ماه و اعمال جریمه سنگین اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول