اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استقرار هلال احمر شهرقدس منوط به تامین استانداردهای لازم مکانی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به فقدان جمعیت هلال احمر در ۴ شهرستان قدس، پردیس، بهارستان و قرچک گفت: با توجه به مجوز کشوری استقرار هلال احمر در شهرستان قدس، در صورت تامین و تایید استانداردهای لازم مکان مورد نیاز از سوی شهرداری، هلال احمر در قدس مستقر خواهد شد.

استقرار هلال احمر شهرقدس منوط به تامین استانداردهای لازم مکانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان قدس در سالن آمفی تئاتر باقرالعلوم(ع) شهرقدس اظهار داشت: ۴ شهرستان در سطح استان تهران شامل پردیس، بهارستان، قرچک و قدس فاقد جمعیت هلال احمر مستقر بودند و آئین نامه‌ای برای دعوت و استقرار هلال احمر در شهرها وجود دارد که بایستی امکانات موردنظر تامین شود.

وی افزود: در خصوص استقرار هلال احمر در شهرستان قدس امیدواریم مرکز معرفی شده از سوی شهرداری مورد تأییده استاندارهای لازم واقع شود و با توجه مشکلات و بحران‌های عدیده کلانشهر تهران و شهرهای پیرامونی امری ضروری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران بیان داشت: در میان ۴ شهرستان مذکور تنها قدس مجوز کشوری استقرار هلال احمر را دارد و امیدواریم این موضوع به زودی در شهرقدس محقق شود.

درجاتی گفت: برای استقرار راهدارخانه در قدس نیز در صورت تامین زمین از سوی مدیریت شهری و ساخت از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محقق خواهد شد که توسط اداره کل مدیریت بحران استانداری پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول