اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه بار دیگر رکورد ابتلای روزانه به کرونا را شکست/ بستری ۱۸۳ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته با پذیرش ۱۸۳ بیمار جدید مشکوک به کرونا، بیشترین تعداد بستری روزانه را طی این هشت ماهه شیوع کرونا در استان را داشته‌ایم.

کرمانشاه بار دیگر رکورد ابتلای روزانه به کرونا را شکست/ بستری ۱۸۳ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه استان کرمانشاه همچنان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز است، اظهار داشت: رکوردهای کرونایی را این روزها یکی پس از دیگری پشت‌سر می‌گذاریم، طی شبانه‌روز گذشته هم دو رکورد را در تعداد بستری‌های روزانه و کل بستری‌ها را جابه‌جا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته با پذیرش ۱۸۳ بیمار جدید مشکوک به کرونا، بیشترین تعداد بستری روزانه را طی این هشت ماهه شیوع کرونا در استان را داشته‌ایم البته ۱۳۲ بیمار هم ترخیص شده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه هم‌اکنون ۶۵۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، گفت: ۴۴۵ نفر از این تعداد در بخش‌های ایزوله ۹۵ نفر در بخش‌های عادی و ۱۱۴ نفر هم در بخش های ویژه بستری و 31 نفر به هم دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

وی ۲۳۳ نفر از تعداد کل بستری‌ها در شهرستان‌ها استان و مابقی در خود شهر کرمانشاه بستری هستند، گفت: بیمارستان فارابی با ۱۵۹ نفر و گلستان با ۶۵ نفر و همچنین بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان های اسلام‌آباد غرب با ۴۵ بیشترین آمار بستری را به خود اختصاص داده‌اند.

محمدی تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۹۲ نفر با آزمایش تشخیص قطعی کرونا، مثبت تشخیص داده شده که ۶۵ نفر از میان بسترها و ۱۲۷ نفراز میان سرپایی‌ها بوده است.

وی افزود: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هشت نفر بوده که با احتساب آن‌ها، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۷۶۱ نفر رسیده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول