اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

استقرار ۴ چادر عرضه ماسک در تویسرکان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان از توزیع بیش از ۲ میلیون عدد ماسک در تویسرکان با شیوع کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر چهار چادر به منظور عرضه مستقیم ماسک و مواد ضدعفونی کننده در میادین تویسرکان استقرار دارند.

استقرار ۴ چادر عرضه ماسک در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، روانبخش نورعلیئی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه پس از رایزنی با اتحادیه خیاطان و هماهنگی با ۶ واحد صنفی و پیگیری تخصیص سهمیه پارچه، با هدف جلوگیری از شیوع کرونا ماسک تولید و طبق قیمت مصوب در سطح شهرستان توزیع شد اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح بیش از ۲ میلیون عدد انواع ماسک در شهرستان تولید و توزیع شد.

وی با اشاره به پیگیری رفع مشکلات تولیدکنندگان صنعتی محصولاتی چون انواع شوینده، مواد ضدعفونی‌کننده، پدالکلی و دستکش یکبارمصرف مستقر در شهرستان به منظور افزایش ظرفیت خط تولید و افزایش شیفت‌کاری در شرایط کرونایی افزود: بیش از پنج تن مواد ضدعفونی‌کننده و بیش از ۴۰ هزار عدد ماسک و ۶۰۰ دست لباس مخصوص بیمارستان به صورت رایگان در بین جامعه توزیع کردیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان به توزیع ۸ تا ۱۰ تن برنج با نرخ مصوب دولتی در قالب طرح کمک‌ مومنانه از سوی تولیدی‌های صنعتی، اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی مستقر در شهرستان اشاره کرد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ استفاده از ماسک‌ در بین جامعه اصناف در بازار از طریق پیامک، فضای مجازی و مکتوب صورت اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با وضعیت هشدار ویروس کرونا در روزهای اخیر چهار چادر به منظور عرضه مستقیم ماسک و مواد ضدعفونی کننده در میادین شهر تویسرکان با همکاری جمعیت هلال احمر و شهرداری مستقر شده است.

نورعلیئی تعطیلی واحدهای صنفی پرخطر در شرایط وضعیت هشدار ویروس کرونا طبق دستور ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان به منظور کنترل و مهار این ویروس از دیگر اقدامات اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان عنوان کرد.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول