اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدیریت ورزش با نگاه حمایتی و نظارتی از مداخله خودداری کند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مدیریت ورزش باید نگاه حمایتی و نظارتی و هدایتی داشته و از مداخله خودداری کند.

مدیریت ورزش با نگاه حمایتی و نظارتی از مداخله خودداری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده والیبال هرمزگان اظهار کرد: بسیار علاقه‌مند هستم که همواره با ورزشکاران و فعالین این عرصه و پیشکسوتان آن در ارتباط باشم و مشکلات و افتخاراتشان را بشنوم.

وی افزود: سهم مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان در ورزش کمرنگ است و آن طور که در دیگر استان‌های شاهد حمایت عرصه ورزش از سوی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی هستیم، در هرمزگان این موضوع دیده نمی‌شود و برای بهبود آن باید مطالبه‌گری در جامعه ورزش را تقویت کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: چرا شرکت گل گهر در سیرجان می‌تواند در عرصه ورزش فعال بوده و تیم‌داری کند  اما بنگاه‌های اقتصادی در هرمزگان قدمی پررنگ برای رفع معضلات ورزشی و اجتماعی این استان برنمی‌دارند؟ 

مسؤولان درد و دل‌های جامعه ورزش را بشنوند

حجت الاسلام عبادی‌زاده اضافه کرد: مسئولان باید درد و دل‌های جامعه ورزش را بشنوند و آنها را پیگیری کنند زیرا این دغدغه‌ها از بدنه دل‌سوختگان بیان می‌شود.

وی ادامه داد: ورزش را نباید با سیاست درهم آمیخت بلکه باید ورزش را به‌عنوان ورزش دید و بازی دادن ورزش با سیاست موجب آسیب می‌شود. از این‌رو نباید بگذاریم سیاست در ورزش رخنه کند.

بزودی با مدیرکل ورزش و جوان جلسه خواهم داشت

امام جمعه بندرعباس گفت: به‌زودی مدیرکل ورزش و جوانان را دعوت و دغدغه‌های شما و جامعه ورزشی استان را را مطرح و پیگیری می‌کنم. مدیریت ورزش باید نگاه حمایتی و نظارتی و هدایتی داشته و از مداخله خودداری کند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تصریح کرد: جایگاه ورزش هرمزگان مورد رضایت هیچ‌کس نیست و هرمزگان با این تعداد بنگاه اقتصادی نباید در ورزش چنین جایگاهی داشته باشد.

به گزارش فارس، برخی از اعضای فعال هیأت والیبال هرمزگان نیز در این دیدار به بیان نقطه‌نظرات خود در زمینه اتفاقات اخیر در این هیأت و برکناری ناگهانی رییس آن اشاره و خواستار بررسی دقیق موضوع و پیگیری این موضوع از سوی نماینده ولی فقیه در هرمزگان شدند.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول