اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گسترش فعالیت‌های ورزشی در ادارات رودان ضروری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان گفت: با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط، توسعه فعالیت‌های ورزشی در ادارات این شهرستان ضروری است.

گسترش فعالیت‌های ورزشی در ادارات رودان ضروری است

کورش نیک‌طبع در حاشیه برگزاری مسابقه تیراندازی مدیران و کارکنان ادارات رودان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان با اشاره به اهمیت ورزش در توسعه روحیه مشارکت جمعی اظهار داشت: فعالیت‌های ورزشی مشترک بین مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان موجب تقویت روحیه تعامل بین‌بخشی و در نهایت افزایش بهره‌وری خدمات ادارات شهرستان خواهد شد و بنا داریم با توسعه این قبیل برنامه‌ها به رشد روحیه همبستگی در بین ادارات شهرستان کمک کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان تاکید کرد: با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط توسعه فعالیت‌های ورزشی در ادارات این شهرستان ضروری است.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در میان کارکنان ادارات و نهادها در ایجاد دوستی بین آنها بسیار موثر است از این رو باید زمینه تداوم بیش از پیش آن فراهم شود.

به گزارش فارس، هم‌زمان با هفته تربیت بدنی و ورزش مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی رودان در یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی شرکت کردند.

در این مسابقه که با حضور ۳۲ نفر از مدیران و کارکنان ادارات رودان برگزار شد در پایان در بخش آقایان پرویز بهزادی از نیروی انتظامی با ۲۸ امتیاز اول شد، کورش نیک‌طبع معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان با ۲۷ امتیاز دوم و حسن دوراندیش رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس و اسماعیل ناصح رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با ۲۶ امتیاز به‌طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش بانوان نیز صدیقه رنجبری از اداره ورزش و جوانان با ۲۵ امتیاز عنوان نخست را به خود اختصاص داد و حکیمه غفوری از شبکه بهداشت و درمان دوم شد و حلیمه اقتداری از جهاد دانشگاهی به مقام سوم رسید.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول