اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع نهاده‌های دامی در شاهرود راستی‌آزمایی شود

فرماندار شهرستان شاهرود گفت: نهاده‌های دامی توزیع‌شده بین دامداری‌های زیرمجموعه هر یک از تشکل‌ها باید به‌صورت ماهانه رصد راستی‌آزمایی شود.

توزیع نهاده‌های دامی در شاهرود راستی‌آزمایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز در نشستی مشکلات گاوداری‌ها، شرکت‌های تعاونی و کارخانجات تولید خوراک دام شهرستان شاهرود در تأمین نهاده‌های دامی با حضور فرماندار شهرستان شاهرود، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های تعاونی و عده‌ای از دامداران مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شاهرود در ارتباط با نحوه تخصیص نهاده‌های دامی و تعیین ضرایب شاخص گفت: مقرر شد در نشستی با حضور مدیران سه اتحادیه استانی، ضرایب شاخص‌ها و سهمیه نهاده‌های تخصیصی به شهرستان‌ها مورد بررسی مجدد قرار گیرد و پیشنهادات در موضوع تغییر ضرایب شاخص‌ها طی یک هفته به سازمان جهاد کشاورزی استان ارائه شود.

نادر فخری افزود: در صورت عدم اجرای مصوبات این نشست در مدت تعیین‌شده، سازمان جهاد کشاورزی استان در نشستی تخصصی نسبت به بررسی ضرایب شاخص‌های کنونی و تعریف ضرایب جدید اقدام کرده و سهمیه نهاده هر یک از شهرستان‌ها را بر اساس ضرایب جدید تخصیص داده شود.

وی اظهار کرد: مقرر شد تا برای شفاف‌سازی فرآیند توزیع نهاده‌های دامی به تفکیک هر شهرستان در استان آمار 6 ماهه نخست به فرمانداری‌ها اعلام شود.

معاون استاندار سمنان با اشاره به وجود تجهیزات تولید خوراک دام در برخی از تشکل‌ها و واحدهای دامی گفت: در این نشست، مقرر شد فهرست تشکل‌ها و واحدهای دامی شهرستان که دارای تجهیزات تولید خوراک دام بوده به لحاظ کیفی در موضوع تولید خوراک دام مورد تأیید جهاد کشاورزی شهرستان است جهت دریافت نهاده‌ها به‌صورت مستقیم و بدون واسطه به جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام استان معرفی شوند.

فخری افزود: فهرست نهاده‌های تحویلی به تشکل‌ها و خوراک تولیدی توزیع‌شده بین دامداری‌های زیرمجموعه هر یک از تشکل‌ها به‌صورت ماهانه رصد و مورد راستی‌آزمایی قرار گیرد.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول