اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تهدیدات شناختی برای مردم تبیین شود/ مکتب حاج قاسم با اقتدار پیش می‌رود

کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل گفت: امروز شناخت ولایت و دین دغدغه مهمی بوده و تهدیدات شناختی بزرگ‌ترین مشکل ماست؛ دشمنان عزت ما را هدف قرار داده‌اند و باید مراقب بود.

تهدیدات شناختی برای مردم تبیین شود/ مکتب حاج قاسم با اقتدار پیش می‌رود

حسین امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: امام راحل در تبعید فرانسه، اهداف انقلاب اسلامی را از بین بردن طاغوت در کشور، ترویج بیداری اسلامی در جهان اسلام و سپردن پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی‌اش عنوان کردند.

وی با بیان اینکه مردم پشتوانه انقلاب اسلامی هستند، افزود: روز سوم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، عده‌ای درخواست دارند تا با امام راحل دیدار کنند که سران احزاب بودند و برای انقلاب ادعا داشتند؛ اما امام قبول نکردند چراکه انقلاب ما فرهنگی و ایدئولوژیک بود.

این کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل گفت: زمانی که امام راحل به آنها باج نداد، کردستان شلوغ شد و پاسدارها را ذبح کردند؛ سیستان و بلوچستان شلوغ و بعد شمال کشور به آشوب کشیده شد؛ بعد خوزستان شلوغ شد و منافقین قیام مسلحانه راه انداختند و ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم نظام اسلامی کردیم.

امینی با بیان اینکه انقلاب ما کمونیسم و شوروی را از بین برد، خاطرنشان کرد: بعد از این‌ها، جنگ تمام‌عیاری علیه انقلاب اسلامی رخ داد و عراق با ما وارد جنگ شد؛ آنها می‌دانستند ما نمی‌توانیم به‌طور جدی و سازماندهی‌شده مبارزه کنیم و امکانات هم نداشتیم؛ چراکه تمام امکانات ما از خارج بود.

او اضافه کرد: مستشاران خارجی کشور را اداره می‌کردند و ما را تحقیر کرده بودند و همه چیز ما را استکبار جهانی در زمان طاغوت برده بود. امروز تئوریسین‌های استکبار جهانی بیان می‌کنند که ایران به اقتدار رسیده و جهان را تحت‌الشعاع قرار داده است.

این کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل بیان کرد: سردار قاسم سلیمانی را در فرودگاه بغداد ترور کردند، در جایی که حفاظت آنجا دست آمریکایی بوده است و او ابایی نداشت و شجاع‌تر از این حرف‌ها بود به میانه دشمن نزند.

امینی گفت: در جنگ تحمیلی، همه دنیا پشت عراق بود و ما تنها بودیم؛ اما از ۹۲ کشور مهمات غنیمت و از ۳۴ کشور اسیر گرفتیم.

او با بیان اینکه دین اسلام امروز بیشترین کارایی را دارد، افزود: جنگ را با عزت بردیم و در مقابل تمام دنیا ایستادیم؛ ۶ هزار و ۶۰۰ بانوی مؤمن را در دفاع مقدس شهید دادیم و بعد از آن هم، جنگ نرم را علیه ما شروع کردند.

این کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل گفت: دشمنان با جنگ نرم خواستند که مردم ایران مقابل فرهنگ عاشورا و اسلام ناب محمدی (ص) قرار گیرند و گرچه ما همیشه از خیانت‌ها، نفوذی‌ها و منافقین ضربه خورده‌ایم، اما در این راه دشمن هرگز موفق نبوده است.

امینی با بیان اینکه مستکبران ۱۰۰ هزار داعشی تربیت کردند که بیش از 6 هزار نفر از این‌ها عملیات انتحاری انجام دادند، گفت: امروز دیگر حریفی مقابل ما نیست و از این‌رو، غربی‌ها خودشان وارد صحنه شده‌اند؛ سفیر بریتانیا در آشوب‌ها دستگیر می‌شود.

او با بیان اینکه خون شهدای ما توحیدی و ثاراللهی است و پایمال‌شدنی نیست، بیان کرد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی سه شاخصه دارد که ولایت‌مداری و مخلص و نوکر مردم بودن است و قلب این مرد بزرگ برای فرمان امام راحل می‌تپد تا بیداری اسلامی رخ دهد.

این کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل تصریح کرد: امروز دین ما، مروج فرهنگ است و آرمان قاسم سلیمانی در جامعه پیاده می‌شود؛ شهید سلیمانی منطقه را با زنده بودن و شهادتشان مدیریت کرد.

امینی با تأکید بر حاضر و ناظر بودن شهدا افزود: امروز باید مثل شهدا پای انقلاب بایستیم؛ بیداری اسلامی شکل گرفته و دستاوردهای انقلاب اسلامی بی‌شمار است. شهدا به ما عزت، اقتدار و غرور داده‌اند.

او گفت: جوانان کشورمان دستاورد انقلاب اسلامی هستند که در تمام جبهه‌ها حضور فعال و در خط مقدم جهاد قرار دارند.

این کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل با بیان اینکه مکتب ما تأکید دارد اسرائیل نابود خواهد شد، گفت: امروز آمریکا به دست و پا و اسرائیل به ورطه استیصال افتاده و جهان اسلام مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

امینی ادامه داد: امروز رزمندگان جهان اسلام در یمن، فلسطین و حزب‌الله لبنان در صحنه هستند و ایران اسلامی ابرقدرت شده است.

او با بیان اینکه همه ایسم‌های دنیای کنونی از بین خواهد رفت، گفت: امروز شناخت ولایت و دین دغدغه مهمی بوده و تهدیدات شناختی بزرگ‌ترین مشکل ماست؛ دشمنان چادر و عزت ما را هدف قرار داده‌اند و باید پشت دین و ولایت باشیم.

این کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل اضافه کرد: امروز باید قوی و قدرتمند و در صحنه حاضر شویم و مقابل دشمنان بایستیم؛ عزت و افتخار ما، دین و ولایت است.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول