اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

پرداخت مطالبات درمانی جامعه ایثارگری توسط بیمه دی تا ۴۸ ساعت آینده

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از پرداخت مطالبات درمانی جامعه ایثارگری توسط بیمه دی تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: در رابطه با مطالبات بیمه دی تمامی هزینه‌ها پرداخت و این بیمه مکلف است در مدت ۴۸ ساعت مطالبات جامعه ایثارگری را پرداخت کند.

پرداخت مطالبات درمانی جامعه ایثارگری توسط بیمه دی تا ۴۸ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سعید اوحدی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه عدم اشتغال برخی از جامعه ایثارگران به مهم‌ترین دغدغه جامعه ایثارگری تبدیل‌شده است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف تفاهم‌نامه امضاشده با استانداری گیلان تأمین دو هزار شغل برای جامعه ایثارگری در گیلان ایجاد می‌شود.

وی از پرداخت مطالبات درمانی جامعه ایثارگری توسط بیمه دی تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد و افزود: در رابطه با مطالبات بیمه دی تمامی هزینه‌ها پرداخت و این بیمه مکلف است در مدت ۴۸ ساعت مطالبات درمانی جامعه ایثارگری را پرداخت کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عدم انعقاد قرارداد مراکز درمانی تأمین اجتماعی با بیمه دی را تخلف دانست و بیان کرد: اگر در گیلان و کشور مراکز تأمین اجتماعی با بیمه دی قرارداد نبندد تخلف کرده و تا پایان سال اهدافی که برای جامعه ایثارگری تعیین‌شده به اجرایی می‌رسد.

اوحدی، فراکسیون ایثارگران مجلس را یکی از قوی‌ترین فراکسیون‌های مجلس معرفی کرد و گفت: ۱۷۰ نماینده مجلس در این فراکسیون عضو و طبق مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی تمامی افراد جامعه ایثارگری در دستگاه‌های دولتی تبدیل وضعیت شده و امنیت شغلی این افراد تأمین می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم استخدام فرزندان شهید توسط دولت تصریح کرد: در قانون برنامه ششم تأکید شده دولت همه فرزندان شهیدان و جانبازان ۷۰ درصد را به استخدام خود درآورد لذا از دولت درخواست دارم به این امر توجه جدی کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول