اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ضربه شست پلیس به اراذل و اوباشِ اسلامشهر با دستگیری ۳۰ نفر

فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر، گفت:با دستگیری ۳۰ نفر از اراذل و اوباش در سطح شهرستان اسلامشهر۱۴ قبضه سلاح گرم و تعداد زیادی سلاح سرد کشف و ضبط شد.

ضربه شست پلیس به اراذل و اوباشِ اسلامشهر با دستگیری ۳۰ نفر

سرهنگ مهدی کرمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی شهرستان و برخورد با کسانی که می‌خواهند قانون شکنی کنند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ۳۰ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در سطح منطقه شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با تأکید بر اینکه برقراری نظم و امنیت منطقه و ایجاد آرامش و احساس امنیت برای شهروندان از مأموریت‌های ویژه پلیس است، گفت: در طی روزهای گذشته با انجام اقدامات پلیسی ضمن شناسایی مخفی‌گاه‌ها و مراکز تردد افراد هنجارشکن، با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی این افراد که عمدتاً از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: تا زمانی که اراذل و اوباش بخواهند در منطقه عرض اندام کنند و امنیت روانی، اجتماعی و عمومی شهر را به هم بزند و مخل آسایش شهروندان شوند پلیس با تمام قوا و توان با آن‌ها برخورد می‌کند، نظم و امنیت عمومی شهرستان خط قرمز نیروی انتظامی است.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: با دستگیری این ۳۰ نفر از اراذل و اوباش تعداد ۱۰ قبضه اسلحه کمری، ۲ قبضه اسلحه جنگی، ۲قبضه اسلحه شکاری به همراه تعداد زیادی سلاح سرد، کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش و همکاری مردم با نیروی انتظامی در جهت ایجاد امنیت در منطقه، خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی می‌توانند علاوه بر استمداد کمک از نیروی انتظامی از طریق تلفن ۱۱۰ هرگونه انتقاد، پیشنهاد و اظهارنظر درباره عملکرد مأمورین نیروی انتظامی را از طریق شماره تلفن ۱۹۷ واحد نظارت و بازرسی ناجا اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول