اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افزایش کلاهبرداری‌های مهندسی اجتماعی و عابربانکی

فرماندهی انتظامی اردستان گفت: درسال جاری از طرق مهندسی اجتماعی ۲ میلیارد ریال کلاهبرداری اینترنتی صورت گرفته است.

افزایش کلاهبرداری‌های مهندسی اجتماعی و عابربانکی

غلامرضا هاشمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان اظهار کرد: مردم بیشتر مراقب کلاهبرداری‌های اینترنتی و مهندسی اجتماعی باشند؛ از ابتدای سال تا کنون مبلغ ۲ میلیارد ریال از طریق مهندسی اجتماعی کلاهبرداری شده است ولی با اقدامات پلیس فتای اردستان مبلغ یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال آن بازگردانده شده است.

فرماندهی انتظامی اردستان افزود: افرادی که برای احراز هویت سجام اقدام به ثبت نام غیرحضوری می‌کنند مراقب سایت‌های جعلی باشند، کشف جرائم فضای مجازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۶۷ درصد افزایش داشته است.

وی با گلایه شدید از شهرداران شهرستان اردستان عنوان کرد: شورای ترافیک شهرستان یکی از سه جلسه مهم و اصلی در شهرستان هست اما مسؤولان این شورا و شهرداران اهمیتی برای این جلسه قائل نیستند.

هاشمی‌زاده بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ باند دزدی بومی و غیربومی دستگیر کرده ایم و ۵۴ درصد افزایش دستگیری در این زمینه داشته‌ایم.

فرماندهی انتظامی اردستان در رابطه با ساخت پاسگاه شهراب زواره گفت: تا کنون مبلغ یک میلیارد ریال برای ساخت پاسگاه هزینه شده است که ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌ است البته ۲ میلیارد ریال دیگر اعتبار اختصاص یافته است اما همچنان نیازمند کمک‌های مردمی هستیم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۴/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول