اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ربط دادن بهبود شرایط اقتصادی به نتایج انتخابات آمریکا آدرس غلط دادن به مردم است

نماینده دوره نهم مجلس گفت: ربط دادن وضعیت اقتصادی کشور به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا فریب مردم و آدرس غلط دادن به آنهاست.

ربط دادن بهبود شرایط اقتصادی به نتایج انتخابات آمریکا آدرس غلط دادن به مردم است

محمد سلیمانی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: ربط دادن وضعیت اقتصادی کشور به انتخابات آمریکا و منوط کردن بهبود وضعیت اقتصادی به این رویداد در واقع فریب افکارعمومی وآدرس غلط دادن به مردم است. 

وی افزود: دولت برای بهبود شرایط اقتصادی کشور اقدام خاصی صورت نمی‌دهد و از یکسو به دنبال فریب و همچنین فرافکنی است. 

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت: فرافکنی به این معنا که به دنبال مقصر است که چه کسی باعث این وضعیت شده و تقصیرها را به گردن دیگری انداختن است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم فریب مردم یکی دیگر از برنامه‌هاست که به مردم وعده داده شود که چنانچه فلان اتفاق در فلان جا بیفتد و یا نتایج انتخابات آمریکا به گونه‌ای دیگر رقم بخورد وضعیت بهتر می‌شود.

وی افزود: متأسفانه دولت در انتخابات با ترساندن مردم از جنگ و همچنین دیوارکشی در خیابان رأی مردم را به دست آورد و امروز هم به دنبال فرافکنی و فریب افکارعمومی است. 

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت: دولت به جای اقدام به منظور حل مشکلات پا روی پای خود انداخته و دائما حاشیه‌سازی می‌کند و هیچ ابتکاری را برای حل مشکلات از دولت مشاهده نمی‌کنیم. 

سلیمانی خاطرنشان کرد: بهتر است دولتمردان دراین چند ماه باقی مانده آستین‌ها را بالا بزنند و با تکیه بر توان داخلی سعی در حل مشکلات داشته باشند و در این مسیر گام بردارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول