اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مدیرکل جدید اداره نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری معرفی شد

مدیرکل جدید اداره نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات حمیدرضا براتی قدردانی شد.

مدیرکل جدید  اداره نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ظهر امروز مدیرکل جدید اداره نوسازی مدارس استان چهارمحال و بختیاری معارفه و از زحمات مدیرکل سابق قدردانی شد.

فرحناز قائدامینی در این جلسه گفت: هدف آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در یک راستا است و هر دونهاد از برنامه‌های سند تحول بنیادین پیروی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در بحث نوسازی مدارس پتانسیلی ارزشمند به وجود آمده که مجمع خیرین مدرسه‌ساز است و در بهبود فعالیت ساخت مدارس تلاش‌ می‌کند و از  پتانسیل‌های کارگشاست.

در ادامه حمیدرضا براتی گفت: در دوران مدیریت من یک هزار و ۳۳۲ پروژه ساخت و نوسازی مدارس انجام و ۵۰ تفاهم‌نامه منعقد شد و خیرین نیز در مدرسه‌سازی مشارکت داشتند که سهم مشارکت در هر پروژه متفاوت بود.

مدیرکل سابق نوسازی مدارس استان عنوان کرد: بخاری‌های نفتی از ۳۰۰ کلاس درس در استان جمع‌آوری شدند که این مدارس دارای علمک گاز بودند و مجهز به سیستم گرمایشی جدید شدند که استفاده و نگهداری از آن راحت‌تر است.

وی با بیان اینکه در سیل سال ۹۸ سقف، دیواره و محیط مدارس آسیب دید که با پیگیری‌های لازم بازسازی صورت گرفت، اظهار داشت: در طرح جمع‌آوری بخاری‌های نفتی فاقد علمک گاز اعتبارات خوبی اختصاص یافته و تا ۷۵ درصد این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

براتی عنوان کرد: در طرح اقتصاد مقاومتی ۸۹ پروژه نیمه‌تمام در حال اجراست و در کشور رتبه برتر اجرای پروژه‌ها را به دست آوردیم.

در ادامه معاون فنی و نظارت سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت: در سیاست‌های کلی بر روی پروژه آجربه‌آجر تاکید داریم و مکان‌یابی و استقرار فضاهای آموزشی، جمع‌آوری بخاری‌های نفتی نیز از دیگر سیاست‌های سازمان است.

داریوش ورناصری ادامه داد: عدالت آموزشی به منزله احداث فضای آموزشی و نوسازی مدارس است که کار شبانه‌روزی‌ می‌خواهد و باید صادقانه کار کرد.

 در ادامه کامران رهی اظهار داشت: در مدیریت جدید پروژه‌های نیمه‌تمام پیگیری خواهند شد و در زمینه تخصیص اعتبارات به دنبال برقراری عدالت هستیم و برای پرداخت به موقع حقوق پرسنل تلاش می‌کنیم.
انتهای پیام/ ۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول