اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

قوانین در مبارزه با ناهنجاری‌ها بازدارنده نیست

دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: ضعف‌هایی در قوانین ما وجود دارد و مجازات‌ها بازدارندگی لازم را از ارتکاب مجدد به جرم ایجاد نمی‌کند و این موضوع توجه نمایندگان مجلس را برای اصلاح قوانین و وضع قوانین جدید می‌طلبد.

قوانین در مبارزه با ناهنجاری‌ها بازدارنده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد عبدالرضا علیمحمدی بعد از ظهر امروز در جلسه سرحلقه‌های گروه‌های جهادی در محل فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه قضائی استان با وجود پرسنل کم و حجم کار بالا همواره در جهت افزایش امنیت جامعه تلاش کرده است و در حمایت از گروه‌های جهادی آمر به معروف و ناهی از منکر از هیچ کمکی در چارچوب قانون کوتاهی نخواهد کرد.

دادستان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اقدامات سلبی به تنهایی جوابگو نیست، گفت: باید از ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی و جهادی در زمینه کاهش ناهنجاری‌ها استفاه بیشتری شود و بنده آمادگی هر گونه همکاری با گروه‌های جهادی و آمرین به معروف و ناهیان از منکر را دارم.

وی خاطرنشان کرد: قطعا نقاط ضعفی در زمینه مبارزه با ناهنجاری‌ها وجود دارد که لازمه رفع آن‌ها ارتباط مستمر و شنیدن انتقادات و پیشنهادات است که در این راستا درب اتاق بنده برای حضور مسؤولان گروه‌های جهادی و دغدغه‌مندان فرهنگی باز است.

علیمحمدی تاکید کرد: این موضوع را باید بپذیریم که ضعف‌هایی در قوانین ما وجود دارد و مجازات‌ها بازدارندگی لازم را از ارتکاب مجدد به جرم ایجاد نمی‌کند که توجه نمایندگان مجلس را برای اصلاح قوانین و وضع قوانین جدید می‌طلبد.

وی اضافه کرد: رفع ناهنجاری‌ها از توان یک دستگاه خارج است و همه باید دست‌به دست هم دهیم و با اقدامات مشترک و شبکه‌سازی قوی بین دستگاه‌ها و گروه‌های مردمی با توجه به موازین و اختیارات قانونی فعالیت موثر داشته باشیم.

دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در بحث مبارزه با اراذل و اوباش با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته و انجام اقدامات موثر در دستور کار قوه قضائیه و مجموعه انتظامی استان قرار گرفته است.

وی بیان داشت: بسیاری از مشکلات اجتماعی و ناهنجاری‌ها متاثر از فضای مجازی است که با همکاری گروه‌های جهادی و پلیس فتا باید آموزش‌ها و نظارت‌های جدی‌تری صورت پذیرد که مجموعه قضائی استان نیز از هر پیشنهاد و همکاری در این زمینه استقبال می‌کند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول