اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌ریزی برای افتتاح 600 پروژه در سطح کشور تا پایان دولت

وزیر ورزش و جوانان از برنامه‌ریزی برای افتتاح 600 پروژه در سطح کشور تا پایان دولت خبر داد و گفت: این پروژه‌ها بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

برنامه‌ریزی برای افتتاح 600 پروژه در سطح کشور تا پایان دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود سلطانی‌فر ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های شهرستان سلطانیه اظهار کرد: با توجه به تعلق خاطر با مردم زنجان، تعاملات ادامه دارد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اجرای پروژه‌ها در کشور گفت: سیاست توسعه فضای ورزشی و سخت‌افزاری را ما با این امید دنبال می‌کنیم که باور داریم استعدادهای مختلفی در مناطق محروم و استان‌های مختلف وجود دارد که با فراهم شدن این زیرساخت‌ها شرایط مناسبی برای جوانان و نوجوانان این مناطق در ورزش قهرمانی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دولت برای افتتاح 600 پروژه در سطح کشور تا پایان دولت، گفت: این پروژه‌ها دارای پیشرفت بالای 50 درصد هستند که این پروژه‌ها می‌تواند به علامت غرور و افتخار ما منجر شودـ

سلطانی‌فر با اشاره به تاثیر کرونا در ورزش افزود: طی سال جاری برگزاری مسابقات ورزشی به علت شیوع کرونا لغو شده است.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت پروژه‌های ورزشی منابع دولتی پاسخگو نیست، اضافه کرد:  برای همین از ظرفیت‌های قانونی،  بخش خصوصی و...  برای تکمیل پروژه‌ها استفاده می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی را امتیازی برای مدیران دانست و گفت: باید در این حوزه از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

وی درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی گفت: از روزی که مجوز واگذاری سرخابی‌ها را از هیأت عالی واگذاری شرکت‌های دولتی گرفتیم، براساس یک برنامه زمانبندی شده حرکت می‌کنیم.

سلطانی‌فر ابراز کرد: امیدواریم تا پایان پاییز واگذاری سرخابی‌ها انجام شده و در فرا بورس به مردم، هواداران و علاقمندان عرضه شود.

لازم به ذکر است، امروز استخر سرپوشیده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهر هیدج، استخر سرپوشیده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهر صائین قلعه، سالن خیرساز چند منظوره شهر سلطانیه، سکوی تماشاگران فوتبال شهر سلطانیه، ساختمان اداری ورزش و جوانان شهر سلطانیه، زمین چمن مصنوعی روستای شویر شهرستان خرم‌دره، هشت باب خانه ورزش روستایی توابع استان زنجان، خانه جوانان استان زنجان و مجموعه سوارکاری کالسکه طلایی شهر زنجان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول