اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مشکل اساسی کشور، بروکراسی اداری و تکرار چرخش در ادارات است

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: مشکل اساسی در کشور، بروکراسی‌های اداری، تکرار چرخش در ادارات و دستگاه و ... است.

مشکل اساسی کشور، بروکراسی اداری و تکرار چرخش در ادارات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا احمدی ظهر امروز در جلسه رسمی شورای اسلامی استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مشکل اساسی در کشور، بروکراسی‌های اداری، تکرار چرخش در ادارات و دستگاه و ... است.

وی افزود: برای رفع مشکلات همه باید با هم تلاش کنیم و از ظرفیت‌های مختلف در این راستا بهره بگیریم.

احمدی خاطرنشان کرد: شورای عالی استان‌ها به عنوان شورای فرادستی ترکیبی از شوراهای کشور است و این ظرفیت بسیار خوبی برای کمک استان‌ها است.

وی با یاداوری وجود مشکلات اقتصادی در کشور، گفت: همه ما مسئول هستیم باید به عنوان اجزایی از این نظام دست به دست هم زمینه رفع این مشکلات را فراهم سازیم.

رییس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: امروز باید با انسجام و اتحاد گره مشکلات مردم را باز کنیم نه اینکه همدیگر را زیر سوال ببریم.

وی با عنوان اینکه به صورت جدی دنبال اجرای طرح جامع یکپارچگی مدیریت شهری هستیم، اضافه کرد: شورای عالی استان‌ها 15 تفاهم‌نامه‌ها با دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف امضا کرده و کارهای بزرگی در این راستا در حال انجام است.

احمدی تصریح کرد:  125 هزار و 992 شورای شهر و روستا و 37 هزار دهیار در سطح کشور یک لشکر و ظرفیت بزرگی است که نباید خود را دست کم بگیریم.

وی با بیان اینکه ماهیانه 600 میلیون تومان بابت حقوق دبیرخانه‌های شوراها در سطح استان‌ها واریز می‌شود، گفت: 30 ساعت حق‌الجلسه شورای استان‌ها هم پرداخت شده و به زودی مبالغ دیگری هم واریز خواهد شد.

وی اضافه کرد: ما در معیشت مردم تاثیرگذار هستیم، باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم این مشکلات را در حد توان حل کنیم.

احمدی گفت: امروز تمام دستگاه‌ها مکاتبات نمایندگان شورای عالی استان‌ها را مانند نمایندگان مردم در مجلس را پاسخ می‌دهند.

وی افزود: برای 40 نفر از نمایندگان مجلس در شورای عالی استان‌ها حکم زده‌ایم که بتوانیم از ظرفیت آنها برای رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات بهره بگیریم.

رییس شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: همه باید پیگیر مشکلات و مسائل مردم باشیم در صورتی می‌توانیم در این راستا به اهداف برسیم که تعامل و یکپارچه با هم حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه کردستان یکی از دریچه‌های مهم امنیت کشور است، گفت: اگر امروز ما در کشور با امنیت زندگی می‌کنیم یکی از مولفه‌های آن حضور و نقش‌آفرینی مرزداران غیور کردستانی است.

احمدی اضافه کرد: تلاش برای رفع مشکلات استان در حدود اختیارات و توانایی اولویت ماست و در این راستا تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول