اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آغاز عملیات اجرایی اولین مرکز آموزشی نیروی انتظامی در یزد

استاندار یزد با اشاره به ضرورت حمایت بیش از پیش از نیروی انتظامی، گفت: راه‌اندازی مرکز آموزش نیروی انتظامی زیرساخت موثری برای توسعه اقتصادی و محلی استان یزد است.

آغاز عملیات اجرایی اولین مرکز آموزشی نیروی انتظامی در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، محمدعلی طالبی در آیین کلنگ‌زنی مرکز آموزشی چهار گردانه فرماندهی انتظامی شهرستان بافق که با حضور جمعی از مسئولین استان برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: خوشبختانه طی سال گذشته  رشد خوبی در همه شاخص‌های حوزه‌های امنیتی استان شاهد بوده‌ایم که یزد را به یکی از استان‌های برتر کشور در این شاخص‌ها تبدیل کرده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای آغاز عملیات اجرایی این مرکز آموزشی افزود: در سطح ملی پیگیر این موضوع بوده‌ایم و همچنین پیگیری‌های قابل توجهی از سوی فرمانده نیروی انتظامی استان و مسئولین شهرستان بافق در این خصوص صورت گرفته است.

استاندار یزد با اشاره به اهمیت و جایگاه این مرکز گفت: با توجه به نبود مرکز آموزشی نیروی انتظامی در استان، میزان اثرگذاری این مرکز بسیار قابل توجه خواهد بود و موجب افزایش اقتدار و امنیت استان می‌شود.

طالبی با بیان این‌که امنیت انتخابات‌ها بر عهده نیروی انتظامی است، تصریح کرد: در انتخابات‌های مختلف و به منظور تامین امنیت، مجبور به استفاده از نیروهای دیگر استان‌ها بوده‌ایم که با راه‌اندازی این مرکز این چالش مرتفع خواهد شد.

وی عنوان کرد: وجود این مرکز با  تعداد بالای سرباز و کادر مستقر، می‌تواند موجب توسعه اقتصادی استان و توسعه محلی شود.  

استاندار یزد در پایان با اشاره به نقش محسوس نیروی انتظامی در توسعه استان گفت: یزد به عنوان استان اول امنیت سرمایه گذاری در کشور معرفی شده که این موضوع نشان دهنده اقدامات موثر صورت گرفته در حوزه نظامی و انتظامی استان بالاخص توسط ناجا است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول