اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تداوم تعطیلی تالارهای پذیرایی/افزایش ۵درصدی پلمب‌ها

رئیس سازمان صمت مازندران گفت: تالارهای پذیرایی باتوجه به شرایط استان تعطیل شده که این تعطیلی کماکان ادامه دارد.

تداوم  تعطیلی تالارهای پذیرایی/افزایش ۵درصدی پلمب‌ها

حسینقلی قوانلو امروز درباره آخرین وضعیت اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شد تعطیلی تالارهای پذیرایی طبق روال قبل کماکان تمدید شد و هفته آینده در ارتباط با این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با تاکید بر پرهیز از حضور  در هرگونه تجمعات، افزود: در این زمینه با دهیاران و شوراهای روستاهای سطح استان نیز هماهنگی لازم به عمل آمده تا درصورت مشاهده با این موضوع با این موارد برخورد شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه نظارت بیشتر بر اصناف به‌ویژه نانوایی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ  ضروری است که در این زمینه حساسیت‌ها را بیشتر کردیم، اضافه کرد: پلمب‌ها کماکان ادامه دارد و طی دو هفته اخیر ۹۳ واحد صنفی پلمب شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود پنج درصد رد داشته است.

این مسؤول ادامه داد: همچنین به ۲هزار و ۵۰۰ واحد متخلف در این زمینه تذکر  داده شده است.

قوانلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تورم و نوسان و هفته اخیر پلمب نسبت به مدت مشابه قبل ۵درصد افزایش داشت تورم گرانی ها دلیل اصلی نقدینگی بالا و نوسانات قیمتی برخی کالاها، تصریح کرد: وظیفه ما در کنترل برخی کالاها است که در ارتباط با تنظیم بازار قیمت مرغ بعد از تصویب  قیمت جدید ۲۰هزار و ۵۰۰ و همچنین با توزیع ۶۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۵هزارتومان و نظارت ویژه به نرخ مصوب برمی‌گردانیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول