اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هتک حیثیت و جرائم مالی صدر پرونده‌های پلیس فتا گلستان

فرمانده انتظامی گلستان گفت: در حوزه فضای مجازی بیشترین پرونده‌ها مربوط به هتک حیثیت و مسائل اخلاقی و بعد از آن کلاهبرداری‌های اینترنتی و جرائم مالی بوده‌ایم و‌در این مدت ۹۲ درصد پرونده‌های پلیس فتا کشف شده است.

هتک حیثیت و جرائم مالی صدر پرونده‌های پلیس فتا گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد دادگر در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: هفته ناجا فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و تلاش‌های روزافزون مجاهدان عرصه نظم و امنیت است.
وی اضافه کرد: شرایط امروز جامعه به دلایل مختلف، تحریم‌های ناجوانمردانه و فشارهای دشمنان در‌شرایط خاصی قرار دارد اما با وجود تلاش‌های دشمن برای گشترش زمینه جرم و بزه در کشور، تک‌تک سربازان شما مردم در نیروی انتظامی با اقدار برابر جرم و جنایت و بزه‌کاری ایستاده است.
فرمانده انتظامی گلستان ضمن مطالبه‌گری پلیس از دستگاه‌ها و مدیران مسوول در بهبود شرایط جامعه به خصوص در حوزه افزایش نظم و امنیت گفت: مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بدون شک‌ نقش مستقیم در تولید و‌ گسترش امنیت خواهد داشت.

* پلیس در تاریخ نشان داده با قدرت ایستاده و شبانه‌روزی از امنیت مردم پاسداری می‌کند
دادگر بیان کرد: پلیس در تاریخ نشان داده با قدرت ایستاده و شبانه‌روزی از امنیت مردم پاسداری می‌کند و با بیشترین تماس و ارتباط با مردم جزء معدود نهادهایی است که بیشترین خدمت را در بخش‌های مختلف به مردم ارائه می‌کند.
وی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری سلامت فکر، سلامت عمل و سلامت اخلاق باعث افزایش اعتماد مردم به پلیس خواهد شد و ما این فرمان را چراغ راه قرار داده و در‌جای جای ناجا این اصل احساس می‌شود.
فرمانده انتظامی گلستان با تقدیر از همدلی و همراهی‌های مردم با انتظامی گلستان تصریح کرد: از شما مردم عاجزانه خواستاریم که در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پشتیبان پلیس باشید تا پلیس خدمتی در خور شان مردم را داشته باشد.

* روند رشد سرقت در گلستان با تمام مشکل‌های موجود ۳۰ درصد کاهش داشته است
دادگر گفت: در ابتدای سال رشد سرقت‌ها در بخش‌های مختلف ۳۶ درصد بود اما امروز رشد سرقت‌ها به ۶ درصد رسیده و روند رشد سرقت با تمام مشکل‌های موجود ۳۰ درصد کاهش داشته است.
وی اضافه کرد: در سال جاری در مرزهای استان با اقدامات شبانه‌روزی شاهد کمترین مسئله امنیتی بوده‌ایم.
فرمانده انتظامی گلستان گفت: در‌ حوزه امنیت اخلاقی شاهد کاهش کاهش جولان ولنگاری در تفرجگاه‌های استان بوده‌ایم.
دادگر بیان کرد: در حوزه فضای مجازی بیشترین پرونده‌ها مربوط به هتک حیثیت و مسائل اخلاقی و بعد از آن کلاهبرداری‌های اینترنتی و جرائم مالی بوده‌ایم و‌در این مدت ۹۲ درصد پرونده‌های پلیس فتا کشف شده است.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول