اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

استفاده منسجم از ظرفیت گروه‌های جهادی در جهت محرومیت‌زدایی

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: از ظرفیت گروه‌های جهادی بسیج برای خدمت‌رسانی به محرومان و اقشار تحت پوشش کمیته امداد فارس استفاده خواهد شد.

استفاده منسجم از ظرفیت گروه‌های جهادی در جهت محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سردار یداله بوعلی در آئین انعقاد تفاهم نامه سه جانبه تامین مسکن و جهیزیه برای اقشار محروم فارس با بیان اینکه سپاه فجر متعهد به تامین ۵۰ درصد سهم مشارکت خود در ساخت مسکن، تامین جهیزیه و لوازم التحریر دانش آموزان محروم شده است، گفت: مشارکت با کمیته امداد فارس در جذب حامی، جذب کمک‌های مردمی و جمع آوری نذور از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه از ظرفیت گروه های جهادی بسیج برای خدمت رسانی به محرومان و اقشار تحت پوشش کمیته امداد فارس استفاده خواهد شد، گفت: کمیته امداد فارس نیز طبق این تفاهم نامه متعهد به مشارکت ۵۰ درصد در ساخت مسکن و تامین جهیزیه و لوازم التحریر دانش آموزان محروم شده است.

بر اساس این تفاهم نامه؛ ساخت و احداث ۵۰۰۰ واحد مسکن، تامین ۵۰۰۰ جهیزیه و لوازم التحریر دانش آموزان محروم در دستور کار قرار گرفته و استانداری فارس نیز متعهد به تامین زمین مورد نیاز ساخت مسکن در شهرها و روستاها شده است.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول