اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبت ۷۷۶ انبار جدید در چهارمحال و بختیاری/انبارداران مکلف به ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبارها هستند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از ثبت 776 انبار جدید در سال جاری خبر داد و گفت: در مجموع تعداد انبارهای استان به 5 هزار و 718 عدد رسیده است و انبارداران مکلف به ثبت ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها هستند.

ثبت ۷۷۶ انبار جدید در چهارمحال و بختیاری/انبارداران مکلف به ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبارها هستند

سجاد رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در سال جاری تعداد ۷۷۶ انبار جدید در سامانه جامع انبار‌های کشور به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: انبارداران مکلفند ورود کالاها و اطلاعات آن‌ها را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند تا ورود و فروش کالا‌ها در سطح بازار رصد و کنترل شود.

وی با بیان اینکه نگهداری کالا‌ها در انبار‌های ثبت نشده و بدون شناسنامه تخلف است و با آن برخورد می‌شود، گفت: در مجموع پنج هزار و 718 انبار در استان کد شناسایی انبار دریافت کردند که از این تعداد انبار شناسایی شده چهار هزار و 925 پرتراکنش و فعال هستند و مابقی انبار‌ها کم‌بار و بی‌بار هستند.

رستمی با اشاره به کنترل و رصد  انبار‌ها به صورت الکترونیکی گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با رصد روزانه انبار‌های ثبت شده و فعال در استان میزان ورود کالا و خروج کالا و پیگیری یا امتناع از فروش کالا را رصد و پایش می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان با تاکید بر اینکه این سامانه از بروز احتکار و یا قاچاق کالا در انبار‌ها جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: در سامانه جامع انبار‌ها دو شاخص رصد و پایش انبار‌ها و همچنین رسید و صدور حواله مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول