اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آغاز ثبت‌نام «طرح پاییزه کتاب»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از آغاز طرح ثبت‌نام پاییزه کتاب از روز دوشنبه پنجم آبان ماه خبر داد.

آغاز ثبت‌نام «طرح پاییزه کتاب»

احمدرضا احسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز ثبت‌نام طرح پاییزه کتاب در همدان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با کشور کتابفروشی‌های استان می‌توانند از روز دوشنبه (۵آبان) تا پنج شنبه (۱۵آبان) با مراجعه به سامانه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در طرح پاییزه کتاب ۱۳۹۹ اقدام کنند.

وی بیان کرد: کتابفروشی‌هایی که در طرح «پاییزه کتاب» مشارکت داشته باشند با یارانه ۲۰ درصدی کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را به مخاطبان ارائه می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از افزایش سقف خرید برای هر خریدار در طرح پاییزه کتاب خبر داد و افزود: سقف خرید برای هر خریدار در طرح پاییزه کتاب ۹۹، با افزایش ۲۵ درصدی از ۱۵۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان رسیده است و خریداران می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان در این طرح بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه ۱۵ کتاب‌فروشی در همدان و یک کتاب‌فروشی در شهرستان ملایر در طرح تابستانه کتاب مشارکت داشتند خاطرنشان کرد: کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، برای تایید شرکت در طرح پاییزه کتاب ۹۹ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول