اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حل مشکل 9 واحد تولیدی در زنجان

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان با اشاره به شناسایی 18 واحد مشکل‌دار گفت: در این راستا مشکل 9 واحد تولیدی حل و فصل شده و به چرخه بازگشتند.

حل مشکل 9 واحد تولیدی در زنجان

محمدتقی فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از موانع تولید در کشور، بانک محور بودن بسیاری از واحدهای تولیدی در تامین نقدینگی است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه ورود و پیگیری‌های ارزشمند دستگاه قضایی به عرصه‌های مختلف استان نتایج و خروجی بسیار خوبی به همراه داشته است، گفت: با توجه به نام‌گذاری سال جدید به نام جهش تولید، همه دستگاه‌ها و نهادها از جمله قوه قضائیه وظایفی را در این رابطه دارند.

وی افزود: از بعد دیگر می‌توان به این نکته اشاره کرد که از مصادیق احیای حقوق عامه بهبود بخشیدن به وضعیت اشتغال، تولید و به طور کلی معیشت مردم است.

فتحی با اشاره به اینکه متأسفانه با توجه به شرایط اقتصادی چندین واحد تولیدی و کارخانه تعطیل و یا بسیاری از نیروهای کاری خود را تعدیل کرده بودند، اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی انجام شده این واحد تولیدی راه‌اندازی شده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه دادگستری ارتباطی با موضوع سرمایه‌گذاری ندارد اما در حمایت از تولید نقش فعالی داشته است، گفت: در راستای عینیت بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تولید و حمایت از آن دادگستری نیز سهم خود را در این مسیر عملیاتی کرده است.

وی با اشاره به اینکه بحث شناسایی شرکت‌هایی که در تملک بانک‌ها بودند از اقدامات صورت گرفته در این حوزه است،گفت: در این راستا ۱۸ شرکت شناسایی شد که مشکل ۹ شرکت حل شده است.

فتحی با بیان اینکه ۲۲ بازدید از شرکت‌های مشکل‌دار انجام شده است، گفت: برخی از جلسات حتی در محل شرکت برگزار شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول