اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تمام نکات بهداشتی در هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای کردستان رعایت می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کردستان گفت: مهمانان و یا گردشگرانی که به کردستان سفر کنند با رعایت تمام نکات بهداشتی در مهمان‌پذیرها و هتل‌ها اسکان داده می‌شوند.

تمام نکات بهداشتی در هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای کردستان رعایت می‌شود

حمید اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد:‌ در بحث ورود مسافران و گردشگران به کردستان واحدهای پذیرایی بین راهی و واحدهایی که در پذیرایی فعال و از اداره‌کل میراث مجوز گرفته‌اند می‌توانند غذا را به صورت بیرون‌بر عرضه کنند.

وی تصریح کرد:‌ واحدهای پذیرایی بین راهی و سایر واحدهایی که در حوزه پذیرایی فعالیت می‌کنند اجازه ندارند در داخل واحدهای خود مواد غذایی عرضه و پذیرایی داشته باشند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کردستان افزود: هتل‌ها و مهمان‌پذیرها نیز با حداقل ظرفیت خود حدود 30 درصد و با رعایت تمامی نکات و موازین بهداشتی فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توانیم در کل استان تمام واحدهای پذیرایی را تعطیل کنیم چراکه خواه یا ناخواه گردشگر وارد استان می‌شود و با توجه به برودت هوایی که در این فصل در استان وجود دارد مجبور به خدمات‌رسانی هستیم.

اسکندری گفت: در صورت عدم خدمات‌رسانی در هتل‌ها و مسافرخانه‌ها این افراد اگر در محیط باز بخواهند اسکان داشته باشند در این شرایط کرونایی به احتمال زیاد وضعیت بدتر خواهد شد از این رو هتل‌ها و اقامتگاه‌های گردشگری استان در پایین‌ترین ظرفیت ممکن فعال هستند.

وی تصریح کرد: مسافر یا گردشگری که به دلیل کار و یا هر نیت دیگر به استان ورود پیدا می‌کنند با رعایت تمام نکات بهداشتی در مهمان‌پذیرها و هتل‌ها اسکان داده می‌شوند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کردستان گفت: به مردم عزیز کشورمان توصیه می‌کنیم با توجه به شرایط قرمز کرونایی که وجود دارد از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند ولی اگر کسی وارد استان شود هیچ ممنوعیتی در پذیرش نداریم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول