اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

محیا دارابیان و الناز رکابی قهرمان و نایب قهرمان کمباین شدند

رقابت‌های درون اردویی انتخابی تیم‌ملی سنگنوردی ایران برای شرکت در انتخابی مسابقات مقدماتی المپیک در دو بخش زنان و مردان برگزار شد.

محیا دارابیان و الناز رکابی قهرمان و نایب قهرمان کمباین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بانوان سنگنورد زنجانی نفرات برگزیده مسابقات انتخابی تیم‌ملی سنگنوردی در زنجان شدند.

این رقابت‌ها به میزبانی زنجان و با برتری آن‌ها به پایان رسید.

محیا دارابیان و الناز رکابی قهرمان و نایب قهرمان کمباین در این رقابت‌ها شدند و با کسب این مقام افتخار دیگری برای استان رقم زدند.

رقابت‌های درون اردویی انتخابی تیم‌ملی سنگنوردی ایران برای شرکت در انتخابی مسابقات مقدماتی المپیک در دو بخش زنان و مردان برگزار شد.

این مسابقات که به مدت دو روز در سالن اختصاصی سنگنوردی مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، هشت بانو در رقابت‌های کمباین از استان‌های مختلف رقابت کردند تا مسیر اعزام به رقابت‌های انتخابی آسیا که در حکم کسب سهمیه المپیک توکیو است را هموار کنند.

در رشته کمباین متشکل از سه بخش بولدرینگ، سرطناب و سرعت دختران زنجانی صاحب مقام شدند.

در بخش سرعت محیا دارابیان اول، الناز رکابی دوم و کبری لک زایی‌فرد سوم، در بولدرینگ الناز رکابی اول، محیا دارابیان و راحیل رمضانی دوم مشترک و در سرطناب محیا دارابیان اول، الناز رکابی دوم و راحیل رمضانی سوم شدند.
 در مجموع امتیازات در سه بخش کمباین محیا دارابیان قهرمان و الناز رکابی نایب قهرمان این دوره از رقابت‌ها شدند و راحیل رمضانی از همدان نیز مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را بدست آورد.

گفتنی است، محیا دارابیان قهرمانی نوجوانان آسیای هند در رشته بولدرینگ و نایب قهرمانی نوجوانان آسیای هند در سرطناب را در سال 98 در کارنامه ورزشی دارد.

 الناز رکابی نیز قهرمانی کاپ بزرگسالان آسیا در بولدرینگ در سال97 و حضور در انتخابی المپیک فرانسه که با حضور 20 نفر اول دنیا برگزار شد را در کارنامه خود دارد.  

یادآور می‌شود، اردوی انتخابی تیم‌ملی سنگنوردی کمباین طی چند مرحله و با هدف انتخاب نفرات برتر به منظور اعزام به رقابت‌های انتخابی آسیا که در حکم کسب سهمیه المپیک توکیو است، برگزار و اردوی انتخابی تیم‌ملی سنگنوردی سرعت ساحلی مردان نیز با هدف انتخاب ورزشکاران برتر به منظور اعزام به رقابت‌های ساینای چین به انجام رسید.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول