اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اظهار نظر رئیس دادگستری چاروسا نسبت به حوادث اخیر/برخورد قاطع با مخلان امنیت

رئیس دادگستری چاروسا پس از درگیری‌های اخیر در قلعه رئیسی به مخلان نظام و امنیت هشدار داد.

اظهار نظر رئیس دادگستری چاروسا نسبت به حوادث اخیر/برخورد قاطع با مخلان امنیت

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام صادق انصاری‌پور رئیس دادگستری چاروسا در در مورد حادثه اخیر در بخش چاروسا عنوان کرد: ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار و تشکر از سعه صدر این خانواده، متاسفانه در چندروز اخیر عده ای با سوء استفاده از شرایط به وجود آمده اقدام به توهین و تمرد نسبت به ضابطین قضایی و تخریب خودروهای سازمانی کردند.

وی گفت: با ایجاد جنجال و هیاهو باعث اخلال در نظم عمومی گردیده و نسبت به تاسیسات عمومی خسارت وارد کرده‌اند و بعضی از شهروندان را در سطح شهر تهدید و مورد ضرب و جرح قرار دادند که خوشبختانه با هوشیاری نیروهای امنیتی و نظامی متعرضین و مخلین نظم شناسایی و در فرصت مناسب با آنها برخورد قاطع خواهد شد.

رئیس حوزه قضایی چاروسا افزود: به مرتکبین هشدار می‌دهیم خط قرمز دستگاه قضایی امنیت و آرامش مردم است و هرکس بخواهد خدشه ای به این مهم وارد کند باید بداند با تیغ تیز قانون مواجه خواهد بود و مردم فهیم و ولایتمدار بخش چاروسا بدانند دستگاه قضایی  شبانه روز با افتخار در راستای استقرار امنیت و آرامش آنها تلاش خواهد کرد.

انصاری پور تاکید کرد: در مورد حادثه اخیر در کوتاه ترین زمان ممکن پرونده ای با دقت کامل تشکیل، نظریه پزشکی قانونی واصل و به طرفین ابلاغ که شاکی پرونده نسبت به آن اعتراض و جهت رسیدگی مجدد به کمیسیون پزشکی قانونی استان  ارجاع گردید.

رئیس دادگستری چاروسا با تذکر به گروه ها و افرادی که در فضای مجازی حاشیه سازی می کنند یادآور شد: مدیران گروهای فضای مجازی و افراد عضو در مورد مطالب ارسالی نهایت دقت را داشته باشند که این فضای در تمامی سطوح در راستای کمک به امنیت، آرامش و پیشرفت بخش باشد.

رئیس حوزه قضایی چاروسا ضمن تقدیر از کسانی که در جهت امنیت مردم دغدغه فراوان دارند خاطرنشان کرد: در پایان از رئیس کل دادگستری استان دکتر نگین تاجی دادستان مرکز استان، دادستان شهرستان کهگیلویه، امام جمعه محترم بخش چاروسا، فرماندار محترم شهرستان کهگیلویه ، فرمانده محترم سپاه شهرستان و همکاران گرامیشان در بخش، فرمانده محترم انتظامی شهرستان و همکاران وی در بخش، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، بخشدار و اعضای شورای اداری بخش شورای اسلامی و شهردار شهر قلعه ریسی، خانواده های معظم و معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، معتمدین و متنفذین بخش، جوانان بخش چاروسا، اهالی محترم روستاهای گرده دز و شوتاور تقدیر و تشکر می‌کنم و همگان را به آرامش و تمکین به  قانون دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول