اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تأکید فرماندار تهران بر حضور ۵۰ درصدی کارکنان دستگاه اجرائی

معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: در راستای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌های شدید کرونایی در پایتخت با وجود وضعیت قرمز و بحرانی حضور کارکنان نهادهای دولتی در تهران تا پایان آبان به 50 در صد کاهش خواهد یافت.

تأکید فرماندار تهران بر حضور ۵۰ درصدی کارکنان دستگاه اجرائی

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، عیسی فرهادی فرماندار تهران عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور کارکنان دولت و دستگاه‌های اجرایی در تهران تا پایان آبان ماه ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.

وی با قدردانی از تلاش همه دستگاه‌های دخیل برای مقابله با بیماری کرونا و به ویژه کادر درمانی به عنوان سربازان خط مقدم این مبارزه، گفت: با ارزیابی‌های انجام گرفته در مورد دستگاه‌های اجرایی می‌توانیم بگوئیم که هیچ یک از دستگاه‌ها و افراد در انجام وظایفشان در روند شکست این بیماری کوتاهی نکرده‌اند.

فرماندار تهران ادامه داد: باید همچنان همگی تلاش کنیم با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی زنجیره انتقال این ویروس قطع شود و اگر آحاد جامعه و مسؤولان هر کدام  وظیفه خود را با هماهنگی و اقدامات مؤثر به خوبی انجام دهند در مسیر مدیریت بیماری کرونا قطعاً در آینده‌ای نزدیک شاهد کنترل و مهار این بیماری خواهیم بود.

فرهادی اضافه کرد: اطلاع رسانی منسجم، یکدست، شفاف و آگاهی بخشی به دور از هراس بی‌مورد باید در دستور کار تمام مسؤولان و کمیته‌ها باشد و کمیته اطلاع رسانی ضروری است این موضوع را برای رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی و فعالان عرصه فضای مجازی تبیین کند و از آن‌ها در این عرصه یاری و همراهی بخواهد و برای کاهش اضطراب ناشی از بیماری کرونا در میان آحاد جامعه تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌های شدید کرونایی در پایتخت با وجود وضعیت قرمز و بحرانی  حضور کارکنان نهادهای دولتی در تهران تا پایان آبان به ۵۰ در صد کاهش خواهد یافت.

فرماندار تهران گفت: دستگاه‌های اجرایی موظفند ضمن برنامه‌ریزی برای ارائه به موقع و سریع کلیه خدمات عمومی و ضروری حوزه مسؤولیت خود تصمیمی اتخاذ کنند که در ارائه این خدمات به مردم با استفاده از روش‌های مختلف از جمله ارائه خدمات به طور الکترونیکی و دورکاری با وقفه مواجه نگردد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول