اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آغاز ساخت واحدهای مسکن مهر در برج علیشیر دهدشت

رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه گفت: عملیات ساخت واحدهای مسکن ملی در مجاورت مسکن مهر دهدشت آغاز شده است.

آغاز ساخت واحدهای مسکن مهر در برج علیشیر دهدشت

مهرداد متقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از آغاز عملیات احداث واحدهای مسکن ملی در دهدشت خبر داد و گفت: در مرحله نخست این طرح43 واحد ساخته و به متقاضیانی که سهم 400 میلیون ریالی آورده را واریز کردند تحویل خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه تصریح کرد: سهمیه شهرستان در طرح مسکن ملی 260 واحد است که تاکنون 61 نفر از متقاضیان واجد شرایط نسبت به تکمیل پرونده اقدام کرده‌اند.

متقی اضافه کرد: از 606 متقاضی که به صورت اینترنتی نامنویسی کرده بودند 186 نفر پس از پالایش و بررسی پرونده به بنیاد مسکن معرفی شدند.

این مسؤول گفت: اداره راه و شهرسازی این شهرستان برای واگذاری زمین اجرای این طرح  به متراژ۱۸ هزار متر مربع  جنب مسکن مهر دهدشت همکاری لازم را به عمل آورده و کار آماده سازی و تسطیح این زمین انجام و هم اکنون کار ساخت واحد‌های مسکونی آغاز شده است.

وی گفت: زمین‌های واگذاری به متقاضیان به صورت رایگان و قرارداد ۹۹ ساله واگذار شده و این طرح به صورت دو طبقه و با زیربنای هر واحد ۱۲۰ متر مربع اجرا می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه گفت:با توجه به افزایش قیمت مسکن و اجاره‌بها اجرای این طرح به افراد مستاجر کمک و کاهش قیمت مسکن را در پی دارد.

انتهای پیام/82016

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول