اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پرده نقاره‌خوانی قدرت اسلام در اصفهان رونمایی می‌شود

مدیرعامل بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی گفت: در اقدامی جدید همزمان با نهم ربیع‌الاول سالروز به امامت رسیدن حضرت ولی‌عصر (عج) از پرده قدرت اسلام برای نقاره‌خوانی و روایتگری معارف مهدوی رونمایی خواهد شد.

پرده نقاره‌خوانی قدرت اسلام در اصفهان رونمایی می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی نیلی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی در قالب سبک‌های آموزش حضوری، مجازی، مکاتبه‌ای و سبک نمایشگاهی و کارگاه سه‌بعدی معارف مهدوی را به علاقه‌مندان ارائه می‌کند.

مدیرعامل بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی گفت: در اقدامی جدید همزمان با نهم ربیع‌الاول سالروز به امامت رسیدن حضرت ولی‌عصر (عج) از پرده قدرت اسلام برای نقاره‌خوانی و روایتگری معارف مهدوی نیز رونمایی خواهد شد.

وی افزود: 16 موضوع از مباحث اساسی مهدویت مانند آیات، روایات و اشعار مهدوی، تولد و غیبت، نواب خاص و عام، انتظار و وظایف منتظران، ابتذال‌های دوران غیبت، علائم آخرالزمان، قیام حضرت حجت، یاران و زمینه‌سازان ظهور و حکومت و مؤلفه‌های حکومت از جمله مواردی است که خطاطی و نگارگری شده است.

نیلی‌پور با بیان اینکه این کار حدود یک سال طول کشید و فردا با حضور آیت‌الله ناصری از آن رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: کتاب محتوایی قدرت اسلام برای روایتگری تولید شده و کسانی که توانایی پرده‌خوانی دارند می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

مدیرعامل بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی عنوان کرد: در این تابلو هفت شهر عشق یعنی کعبه، مدینه، نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و مشهدالرضا و همچنین قدس و تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی، قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در متن تابلو نیز نگارگری شده است.

وی افزود: 70 قالب بسته آموزشی برای کسانی که توانایی لازم برای خوانش تابلو دارند تهیه شده و فردوسی خوانان، راویان دفاع مقدس و عاشورا توانایی این امر را دارند و علاقه‌مندان می‌توانند هم به سایت مراجعه کنند و یا به حضوری و تلفنی برای بازدید و کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/63055/آ 30/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول