اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

موتورسواری کنگانی‌ها در محلی غیراستاندارد/ احداث پیست در انتظار تامین زمین+فیلم

جوانان کنگانی باتوجه به علاقه زیادی که به رشته موتورسواری دارند سال‌هاست که خواستار پیست موتور سواری می‌باشند اما متاسفانه تااکنون این خواسته محقق و عملی نشده است.

موتورسواری کنگانی‌ها در محلی غیراستاندارد/ احداث پیست در انتظار تامین زمین+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، امروزه جوانان برای گذراندن اوقات فراغت خود به سراغ برنامه‌های مختلفی می‌روند که از جمله بیشترین برنامه‌هایی که به آن‌ها روی می‌آورند، برنامه‌های ورزشی هستند. همانطور که همگان از اهمیت ورزش در زندگی خبر داریم از ایمنی و فراهم بودن امکانات آن نیز خبر داریم که فراهم نمودن این امکانات بر عهده متولیان ورزش می‌باشد.

در کنگان یکی از تفریحات جوانان این شهر موتورسواری است که روزهای جمعه هر هفته در یک مکان برای موتور سواری و انجام حرکات نمایشی جمع می‌شوند.

ورزش موتور سواری یکی از ورزش‌های بسیار خطرناک است که نیاز به مکان خاص خود دارد در غیر این صورت علاوه بر آسیب زدن به ورزشکار به دیگر مردم شهر نیز امکان دارد آسیب وارد کند.

پیست موتور سواری خواسته جوانان کنگانی

پیست موتور سواری یکی از خواسته‌های چندین ساله جوانان این شهر است که متاسفانه با توجه به قول‌هایی که به این جوانان موتور سوار داده شد اما تا اکنون عملی نشده و این جوانان جمعه هر هفته برای انجام ورزش مورد علاقه خود به سراغ خیابان دانشگاه پیام نور می‌روند که این خیابان آسفالت است و مناسب ورزش موتور سواری نیست.

مهدی فاضل کنگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در کنگان تعداد قابل توجهی از جوانان این شهر به ورزش موتورسواری علاقه‌ مند هستند و دوست دارند همانند دیگر رشته‌های ورزشی بتوانند در این رشته مورد علاقه خود فعالیت کنند.

وی ادامه داد: تنها خواسته ما از مسؤولین شهرستان اختصاص یک مکان مناسبت برای پیست موتور سواری است که بتوانیم راحت در آن ورزش کنیم و مردم نیز بتوانند برای تماشای هنرجوانان کنگانی حاضر شوند.

این جوان کنگانی عنوان کرد: متاسفانه در مکان فعلی که ورزش می‌کنیم کاملا غیر استاندارد است و ایمنی‌های لازم برای این ورزش را ندارد و این امر باعث شده که سلامتی این نوجوانان و جوانان موتور سوار در خطر باشد.

 

پیست موتور سواری کنگان در انتظار تامین زمین

عبدالحسین حسین‌پور به خبرنگار فارس گفت: احداث پیست موتور سواری یک امر ضروری است و در این باره با شهرداری‌ کنگان به جهت تامین زمین با کاربری ورزشی برای پیست نامه نگاری کردیم که منتظر پاسخ آن‌ها هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان افزود: پیست موتور سواری حق جوانان است و تمام تلاش خود را جهت احقاق این امر به کار خواهیم‌گرفت. 

به گزارش فارس، ورزش موتور سواری در کنگان یکی از ورزش‌های پرطرفدار است که متاسفانه با مشکلاتی از قبیل نبود پیست موتور سواری و همچنین نبود جایگاه مناسب برای استقرار تماشاگران مواجه است و انتظار می‌رود مسؤولین متولی هرچه زودتر به طور جدی ورود کنند و این موضوع را جهت رفاه حال جوانان حل کنند.

گزارش: صلاح خنافره

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول