اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آغاز به کار «آمران سلامت» در همدان به مدت ۱۰ روز

طرح «آمران سلامت» به همت جمعیت هلال احمر استان در همدان به مدت 10 روز آغاز به کار کرد.

آغاز به کار «آمران سلامت» در همدان به مدت ۱۰ روز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان همدان در راستای اجرای طرح آمران سلامت تشکیل جلسه داد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در این جلسه با اشاره به اینکه این طرح از امروز کلید خورد و تا ۱۰ روز ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: اجرای طرح کشوری آمران سلامت در راستای لبیک به رهنمودهای ارزشمند مقام عظمای ولایت در خصوص نحوه تعامل دستگاه‌های متولی، شیوه‌های پیشگیری و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و مقابله با این ویروس منحوس اجرا می‌شود.

وی رعایت ادب و احترام را لازمه کار آمران سلامت دانست و گفت: برای اجرای این طرح باید از ظرفیت کانون و طلاب، جوانان و داوطلبان آموزش‌دیده استفاده شود و تنها راه مقابله با این اپیدمی را تکیه بر پیشگیری و توسعه آموزش همگانی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مقابله‌ و پیشگیری از شیوع بیشتر عنوان کرد. 

سنجربیگی با تقدیر از زحمات و همکاری همه‌جانبه رسانه‌ها از فعالان فضای مجازی و خبرنگاران خواست که در راستای فرهنگ‌سازی، آموزش روش‌های پیشگیری و اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی این جمعیت و ارگان‌های متولی را یاری کنند.

در پایان جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با حضور در بین مردم، پاساژها و مراکز شلوغ، ضمن آموزش طریقه استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، به افرادی که ماسک نداشتند، ماسک رایگان داده و آنها را به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشت کرونا توصیه کردند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول