اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کنترل و مهار بیماری کرونا به نوع رفتار مردم بستگی دارد

مدیر شبکه بهداشت و درمان دلیجان گفت: کنترل و مهار بیماری کرونا به شدت به نوع رفتار مردم بستگی دارد، متاسفانه با وجود تذکرات همچنان شاهدیم که مردم بدون ماسک در فضاهای عمومی حضور پیدا می‌کنند، در جشن‌ها و مهمانی‌ها شرکت می‌کنند.

کنترل و مهار بیماری کرونا به نوع رفتار مردم بستگی دارد

 عبدالرحیم فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: متاسفانه شهر دلیجان یکی از شهرها‌ی فوق‌ بحرانی کشور از نظر شیوع ویروس کرونا است که از امروز محدودیت‌‌های سختگیرانه‌ای در سطح شهر اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون تعداد مراجعین بالا و میزان همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار پایین است، کادر درمان بعد از چندین ماه کار خسته کننده به شدت خسته شدند، بر اساس آخرین آمار تا صبح امروز 44 نفر در بیمارستان بستری هستند.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان دلیجان با بیان اینکه دلیجان تنها یک بیمارستان دارد و درحال حاضر تمام بخش‌های این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است، افزود: کنترل و مهار این بیماری به شدت به نوع رفتار مردم بستگی دارد، متاسفانه با وجود تذکرات همچنان شاهدیم که مردم بدون ماسک در فضاهای عمومی حضور پیدا می‌کنند، در جشن‌ها و مهمانی‌ها شرکت می‌کنند.

فردوسی افزود: از امروز با اعمال محدودیت‌های کرونایی، با افرادی که اقدام به برپایی جشن‌ها و مراسم کنند  برخورد قانونی و قضایی صورت خواهد گرفت، همچنین تصویر کسانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند منتشر خواهد شد.

وی از استقرار ایستگاه‌های ارشاد توسط هلال احمر در سطح شهر خبر داد و از مردم خواست رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان جدی بگیرند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول