اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

محرم‌زاده: قشر ضعیف جامعه زیر فشار اقتصادی در حال له شدن هستند

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: قشر ضعیف جامعه زیر فشار اقتصادی در حال له شدن هستند و تورم و گرانی کمر مردم را شکسته است.

محرم‌زاده: قشر ضعیف جامعه زیر فشار اقتصادی در حال له شدن هستند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد محرم‌زاده نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه ۶ آبان ماه ۹۹) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس با اشاره به حمایت رئیس جمهور فرانسه از اهانت‌کنندگان به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام ضمن انزجار از این حرکت زشت و غیرعادلانه گفت: این عمل را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی با بیان این که تورم و گرانی کمر مردم را شکسته است گفت: بابت این گرانی‌های اخیر اظهار نگرانی و ناراحتی می‌کنم و به دولت تذکر می‌دهم که قشرهای مختلف جامعه به دلیل فشار اقتصادی در جامعه در حال له شدن هستند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که چه کسی جوابگوی مردم است، اظهار داشت: چرا از مسؤولیت خود استنکاف می‌کنید. آقای رئیس جمهور! اگر توان مدیریت کشور را ندارید که ندارید، کنار بکشید و کار را به کاردان بسپارید. انقلاب با خون ۲۵۰ هزار شهید تنومند گردیده است و این در شأن مردم نیست.

محرم‌زاده با تأکید بر این که حوزه انتخابیه وی در فقر و محرومیت به سر می‌برد، گفت: شهرستان اهر و هریس نرخ بالای بیکاری را دارند و بیشتر خانوارهای هریس و اهر تحت پوشش نهاهای حمایتی قرار دارند گفت: اخطار می‌دهم مردم تحت فشار هستند و باید تصمیمی عاجلانه صورت داد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول