اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حمایت کمیته‌ امداد از 1062 بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و 62 بیمار خاص، صعب‌العلاج و زمین‌گیر در استان از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

حمایت کمیته‌ امداد از 1062 بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: یک هزار و 62 بیمار خاص، صعب‌العلاج و زمین‌گیر در چهارمحال و بختیاری تحت حمایت کمیته‌امداد امام خمینی(ره) هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تأمین سلامت روانی بیماران و کاهش دغدغه‌های آن‌ها در پرداخت هزینه‌های درمان و حمایت از آن‌ها از رویکردهای این نهاد است.

وی تعداد بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت را 387 نفر عنوان و مطرح کرد: هزینه‌های درمانی این بیماران از جمله شیمی‌درمانی و پرتودرمانی پرداخت و در زمینه پرداخت فرانشیز نیز به آن‌ها کمک می‌شود.

ملک‌پور با بیان اینکه از مجموع کل بیماران تحت حمایت این نهاد، 553 بیمار زمین‌گیر هستند، گفت: بیماران خاص، صعب‌العلاج و زمین‌گیر ماهانه کمک هزینه نگهداری و خرید لوازم بهداشتی و درمانی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به حمایت این نهاد از مادران و کودکان نیازمند ادامه داد: دو هزار و 155 کودک نیازمند از سوی شبکه بهداشت شهرستان‌ها و توسط مددکاران کمیته امداد استان شناسایی شده‌اند. 

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری تعداد مادران باردار و شیرده نیازمند را 493 نفر عنوان و اضافه کرد: کودکان و مادران نیازمند کمک‌هزینه خرید مواد غذایی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول