اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امضای قراداد اوقاف با دانشگاه صنعتی شریف برای ساخت موتورهای برقی

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: برای حفظ انرژی‌های فسیلی با دانشگاه صنعتی شریف قرارداد ساخت موتورهای برقی امضا کردیم که موجب کاهش آلودگی زیست محیطی و صرفه جویی می شود.

امضای قراداد اوقاف با دانشگاه صنعتی شریف برای ساخت موتورهای برقی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی ظهر امروز در همایش بنیاد فرهنگی البرز که به صورت ویدئوکنفرانس در اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه ما افتخار می‌کنیم که در محضر دانشمندان آینده کشور هستیم، اظهار کرد: دانشمندان می‌توانند اوضاع جهان را تعییر دهند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه فردی که به وجود فکر می‌کند فیلسوف می‌گویند و امروز به الهیونی که دارای فلسفه الهی هستند، فیلسوف الهی می‌گویند، ادامه داد: علم سرچشمه زهد، ایمان، تقوا، قدرت، پیشرفت‌های مادی، صبر و ترس از خدا است.

وی با اشاره به وقف‌های علمی اوقاف، تاکید کرد: وقف علمی تجهیزات پزشکی در فارس که کارشان تولید ایمپلنت‌های استخوانی است و در آینده اصلی‌ترین فاز کارخانه ساخته می‌شود.

خاموشی به کارهای مشارکتی اوقاف در جهت پیشرفت کشور در زمینه علمی اشاره کرد و افزود: برای حفظ انرژی‌های فسیلی با دانشگاه صنعتی شریف قرارداد ساخت موتورهای برقی امضا کردیم که موجب کاهش آلودگی زیست محیطی و صرفه‌جویی می‌شود، همچنین در زمینه تجهیزات پزشکی عمل قلب باز نیز اوقاف مشارکت داشته است.

در ادامه این مراسم، نماینده ولی فقیه در اتحادیه اتجمن‌های اسلامی دانش آموزان نیز بیان کرد: برگزاری این همایش حاصل ابتکار یک انسان فهیم از یک سو به عنوان واقف و از سوی دیگر همت جوانان و نوجوانان است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: این موفقیت می‌تواند با همت مضاعف شما حفظ، تکرار، تکثیر شود و ارتقا پیدا کند.

وی به برگزیدگان همایش بنیاد البرز توصیه کرد: نماز را در دستور کار خود قرار دهید و خطر این است که گرفتار بی‌مراقبتی‌های خود شوید، راه میانبر برای موفقیت شما احترام به پدر و مادر و معلم است.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه اتجمن‌های اسلامی دانش آموزان افزود: روحیه انقلابی داشته باشید یعنی این موفقیت‌های شخصی خود را پایه برای موفقیت‌های علمی و جهانی قرار دهید.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول