اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

فعالیت تالارهای عروسی در خراسان شمالی همچنان ممنوع است

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری خراسان شمالی گفت: همچنان فعالیت تالارهای عروسی در این استان ممنوع بوده و تصمیمات جدید درباره نحوه فعالیت این تالارها در جلسه آتی ستاد استانی مقابله کرونا اتخاذ و اعلام می‌شود.

فعالیت تالارهای عروسی در خراسان شمالی همچنان ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد با شیوع بیماری کرونا در موج جدید خود بسیاری از محدودیت‌ها و نظارت‌ها در بخش‌های مختلف افزایش‌یافته اما همچنان برخی از گزارش‌های مردمی نسبت به وجود تخلفات و سهل‌انگاری‌هایی نسبت به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام می‌شود که ازجمله آن می‌توان به بازگشایی بعضی از تالارهای عروسی و تراکم بسیار زیاد مراجعات در دفاتر پیشخوان اشاره کرد.

مهدی کرامتی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به گزارش‌هایی مبنی بر آغاز فعالیت تالارهای عروسی برای برپایی مراسم ازدواج اظهار کرد: براساس آخرین تصمیم‌گیری انجام‌شده در ستاد مقابله با کرونا خراسان شمالی همچنان تالارهای برگزاری مراسماتی همچون عزا و عروسی تعطیل است و اجازه فعالیت ندارند.

وی به درخواست استاندار برای ایجاد شرایطی جدید در این صنف اشاره کرد و گفت: جلساتی با حضور مسئولان صنوف و همچنین مدیران بهداشت و درمان برگزارشده تا تدبیری برای نحوه فعالیت تالارهای عروسی اندیشیده شود.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری خراسان شمالی ادامه داد: پیشنهاداتی در راستای اعلام استاندار برای نحوه فعالیت تالارهای عروسی استان تهیه‌شده تا در جلسه آتی ستاد مقابله با بیماری کرونا ارائه شود و براساس تصمیم‌گیری جدید در استان اقدام شود.

وی تصریح کرد: هرگونه فعالیت تالارهای عروسی تا اخذ تصمیمات جدید از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا ممنوع است و برخورد لازم انجام می‌شود.

کرامتی درباره وضعیت دفاتر پیشخوان دولت در شهر بجنورد گفت: براساس رصد و پایش های انجام‌شده از ابتدای شیوع کرونا در استان، دفاتر پیشخوان خدمت به دلیل گستردگی و تنوع بالای ارائه خدمات مورد مراجعه بسیاری از شهروندان قرار دارد.

وی افزود: این حضور شهروندان در موضوعات مختلفی همچون احراز هویت بورس یا موضوع سهام عدالت به دلیل چتر پوشش فراوان باعث می‌شد تا ازدحام فراوانی در این دفاتر ایجاد شود که طی تصمیم‌گیری‌ها، افزایش ساعت ارائه خدمات و همچنین الکترونیکی شدن برخی امور باعث شد تا حجم تقاضاها در دفاتر پیشخوان سطح بجنورد و استان مدیریت شود.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: هم‌اکنون ۵ دفتر پیشخوان خدمات به دلیل ارائه امور بیمه سلامت به‌صورت محدود همواره در روزهای انتهایی و ابتدایی هرماه دچار افزایش مراجعه‌کنندگان می‌شوند که این موضوع مورد تذکر ستاد استانی کرونا قرارگرفته است.

وی در انتها خاطرنشان کرد: پیرو مذاکرات انجام‌شده با مجموعه بیمه سلامت استان، طی ماه جاری مجوز افزایش ارائه خدمات بیمه سلامت به سایر دفاتر پیشخوان دولت سطح استان داده می‌شود تا بتوان حجم مراجعات به این دفاتر را مجدداً مدیریت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول