اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رفع ایرادات لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور کدخدایی در کمیسیون شوراها

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از رفع ایرادات لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور کدخدایی در این کمیسیون خبر داد که بر همین اساس دیگر شاهد رفت و برگشت این لایحه بین مجلس و شوراهای نگهبان نخواهیم بود.

رفع ایرادات لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور کدخدایی در کمیسیون شوراها

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه‌شنبه 6 آبان) این کمیسیون اظهار داشت: این جلسه در پژوهشکده شورای نگهبان و با حضور عباسعلی کدخدایی برگزار شد.

وی افزود: از آنجایی که لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها 3 بار بین مجلس و کمیسیون شوراهای مجلس رفت و برگشت داشته است، تصمیم گرفته شد موارد مدنظر شورای نگهبان در نشستی مشترک مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد تا دیگر شاهد رفت و برگشت این لایحه نباشیم.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: در این نشست نظرات اعضای شورای نگهبان استماع و جمع بندی شد، ضمن اینکه مقرر شد در نشست آتی کمیسیون موارد مطرح و تصویب شود تا بررسی لایحه مذکور نهایی شود.

انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول