اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته

کشف انبار کود شیمیایی احتکاری در مهاباد ،نوسازی مکانیزاسیون کشاورزی اشنویه با پرداخت تسهیلات، مقاوم سازی ۴۰۰۰ مسکن روستایی در ماکو ، تشدید بازرسی بهداشتی بر اماکن عرضه فرآورده‌های دامی در آذربایجان‌غربی و اجرای۳ طرح بزرگ آبرسانی در سردشت اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته بود.

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته را اینجا مشاهده کنید: 

کشف انبار کود شیمیایی احتکاری در مهاباد 

سرپرست فرماندهی انتظامی مهاباد گفت: یک انبار کود شیمیایی غیرمجاز و قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ علیزاده افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر انباشت انواع کود شیمیایی در یکی از مناطق مهاباد، پیگیری موضوع با هماهنگی اداره‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و پس از تکمیل بازرسی، پرونده تحویل مراجع قضایی داده شد.

نوسازی مکانیزاسیون کشاورزی اشنویه با پرداخت تسهیلات

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی اشنویه گفت: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای نوسازی مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان پرداخت شده است.

نجم‌الدین احمدی افزود: امسال در مجموع برای خرید ۱۷دستگاه تراکتور و  ۲۲ دستگاه ادوات مختلف، کشاورزان با معرفی به بانک کشاورزی، تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند.

مقاوم سازی ۴۰۰۰ مسکن روستایی در ماکو 

مدیر بنیاد مسکن ماکو گفت: ۴۰۰۰ واحد از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن مقاوم شده اند.

سید حیدر طالب زاده  با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات احداث مسکن و مقاوم‌ سازی  بیش از ۱۰۰۰ واحد در ماکو پیگیری می شود، افزود: همه واحدهایی که در آن ضوابط  مقررات ملی ساختمان رعایت نشده، نیازمند بازسازی است.

تشدید بازرسی بهداشتی بر اماکن عرضه فرآورده‌های دامی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌غربی گفت: ۵۸ هزار مورد بازرسی بهداشتی بر اماکن عرضه فرآورده‌های خام دامی و پروتئینی در ۶ ماهه نخست سالجاری در استان صورت گرفته است.

سید امید خلیل زاده افزود: نظارت‌های بهداشتی بر واحد‌های تولید، توزیع و عرضه محصولات خام دامی در قالب بازرسی‌های تخصصی روزانه و میدانی، رصد و پایش تمام مراکز مرتبط با فرآورده‌های دامی از جمله برنامه‌هایی است که به طور مستمر توسط اداره کل دامپزشکی استان اجرا می‌شود.

اجرای۳ طرح بزرگ آبرسانی در سردشت 

رییس اداره آب و فاضلاب سردشت گفت: سه طرح بزرگ آبرسانی با اعتباری افزون‌بر ۲۵ میلیارد ریال در این شهرستان در حال اجرا است.

طاهر احمدیان افزود: با اجرای این طرح‌ها علاوه بر تامین آب پایدار برای جمعیت ۲۰ روستای این شهرستان با اجرای شبکه آبرسانی در چهار منطقه شهری نیز مشکل افت فشار و کمبود آب در آن‌ها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول