اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مراسم 13 آبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بوشهر برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم سراسری تجمع یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار و بزرگداشت هفتۀ وحدت با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط و مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا، در سـراســر استان برگزار می‌شود.

مراسم 13 آبان  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت و مبارزه به استکبار جهانی اظهار داشت: وحدت در جامعه اسلامی باید محور همه برنامه‌ها قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: مراسم سراسری تجمع یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار و بزرگداشت هفتۀ وحدت با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط  و مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا، در سـراســر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم در شهر بوشهر در روز ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح در ساحل نیلگون خلیج فارس، میدان شهید رئیسعلی دلواری با سخنرانی دکتر ابرهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و با حضور همه اقشار و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: همچنین در محکومیت عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس و خیانت به آرمان قدس شریف، رنجیره انسانی در روز 13 آبان ماه ساعت 9 صبح همزمان با مراسم 13 آبان کنار ساحل بوشهر برگزار می‌گردد.

جمالی با اشاره به اجرای بیش از 50 برنامه شاخص از 7 تا 13 آبان ماه در استان بوشهر گفت: زنگ استکبارستیزی، غبارروبی گلزار شهدا، نورافشانی و کاروان های سرود خیابانی، نشست اساتید و فرهیختگان اهل سنت مسابقه طراحی پوستر و نقاشی، کارگاه ها و ورکشاپ های مجازی از دیگر برنامه های این ایام است.

وی با بیان اینکه تاریخ استان بوشهر سراسر شجاعت و ولایتمداری و استکبارستیزی است گفت: جلسه وبینار با موضوع استکبارستیزی 12 آبان ماه ساعت 21 در منزل و موزه فعلی شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول