اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قزوین برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانۀ استان قزوین از انتشار فراخوان پنجمین دورۀ جشنوارۀ ابوذر در راستای نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی و تحول در تولید محتوای رسانه‌ای خبر داد.

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قزوین برگزار می‌شود

محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، گفت: پنجمین دورۀ جشنوارۀ رسانه‌ای ابوذر در قزوین، با هدف توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی با رویکردهای روز و ایجاد تحول در تولید محتوای رسانه‌های استان توسط سازمان بسیج رسانۀ استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با محورهای روز جامعه از جمله جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، کرونا و کمک مؤمنانه، چهل‌سالگی دفاع مقدس، دست آورردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید آفرینی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری، نقش مشارکت‌های عمومی در ارتقاء امنیت اجتماعی، فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی برگزار خواهد شد.

به گفتۀ کشاورز خبرنگاران و اصحاب رسانه تا 15 آذر 99 فرصت دارند تا آثار خود را که از تاریخ 15 آذر 98 تولید و منتشر کرده‌اند از طریق فضای مجازی به دبیرخانۀ جشنواره ابوذر ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانۀ استان افزود: خبرنگاران برای شرکت در جشنواره آثار خود را در قالب‌های فیلم کوتاه، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافیک و موشن گرافیک در یکی از محورهای گفته شده را به دبیرخانۀ جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: دریافت آثار به صورت غیر حضوری بوده و تولید کنندگان محتوا می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ در پیام‌رسان واتساپ و آدرس قزوین، شهرک کوثر، خیابان شهید رجبعلی (اندیشه)، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین آثار خود را به دبیرخانۀ جشنواره ابوذر ارسال کنند.

کشاورز در پایان عنوان کرد: هر خبرنگار می‌تواند حداکثر 6 اثر را در قالب‌ها و محورهای جشنواره به دبیرخانه ارسال کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جشنواره رسانه‌ای ابوذر هرساله در استان قزوین برگزار شده و اختتامیه و اعلام آثار برگزیدۀ آن در دی‌ماه هرسال برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول