اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزیده شدن 2 دانش‌آموز زنجانی در جشنواره «آینه زمان»

رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دو تن از دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در جشنواره «آینه زمان» به عنوان منتخب معرفی شدند.

برگزیده شدن 2 دانش‌آموز زنجانی در جشنواره «آینه زمان»

قاسم‌علی قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جشنواره‌ها فرصتی برای ارتقای سطح آموزش‌ها در مدارس است.

رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره «آینه زمان» اضافه کرد: این جشنواره با همت اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و فرهنگیان در بیش از 20 رشته فرهنگی و هنری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند، ادامه داد: در نهایت دو نفر از دانش‌آموزان استان زنجان جزو منتخبان این جشنواره اعلام شدند.

قنبری با بیان اینکه امید است دانش‌آموزان و فرهنگیان در جشنواره‌های مختلفی که در سال تحصیلی 1400-1399 در حال اجرا است، مشارکت داشته باشند، افزود: هم‌اکنون جشنواره‌های علوی، علمدار، پرسش مهر 21، مسابقات فرهنگی هنری و نوغلامان حسینی که در فضای مجازی در حال اجرا است.

رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: هر یک از این جشنوارها در رشته‌های مختلف در حال اجرا هستند و مخاطبان می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس‌های ارائه شده به دبیرخانه مسابقات ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: سید علی سید هاشمی از کانون فرهنگی تربیتی نور آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان و نیما خدایاری از آموزشگاه علامه طباطبائی آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در جشنواره «آینه زمان» به عنوان منتخب معرفی شدند.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول