اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| بدون تعارف با جانباز جامانده از تله انفجاری منافقین سید مرتضی موسوی جانباز 70 درصد لرستانی که به دلیل تله انفجاری منافقین در منطقه طلائیه چشم‌ها و دستان خود را از دست داده است، رسالت اصلی جانبازان را مقابله با جنگ نرم امروز و تبیین اندیشه‌های ناب فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان می‌داند.
۱۳۹۹-۸-۷ ۱۱:۲۱ http://fna.ir/f0n3jq
0
۶:۰

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید مرتضی موسوی جانباز 70 درصد لرستانی چند سال پس از آتش‌بس میان ایران و عراق، در منطقه طلائیه به دلیل انفجار مین کاشته شده توسط منافقان  داخلی دچار جراحت شده و چشم‌ها و دستان خود را از دست می‌دهد.

موسوی که خود از فرزندان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، رسالت اصلی جانبازان را مقابله با جنگ نرم امروز و تبیین اندیشه‌های ناب فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان می‌داند.

این جانباز لرستانی ضمن انتقاد از برخی مسؤولان اجرایی کشور در جهت عمل نکردن به فرامین رهبری و سخت کردن شرایط اقتصادی، خواستار توجه بیش از پیش آن‌ها و رفع مشکلات معیشتی مردم شد.

 

 

انتهای پیام/خ

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول