اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجرای طرح آمران سلامت در ۱۳۰ پایگاه در سراسر هرمزگان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از اجرای طرح آمران سلامت در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سراسر استان توسط جوانان و داوطلبان بشردوست این جمعیت خبر داد.

اجرای طرح آمران سلامت در ۱۳۰ پایگاه در سراسر هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مختار سلحشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از ظرفیت داوطلبان در مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: طبق دستور رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، طرح آمران سلامت در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،  با هدف ارائه توصیه های لازم به هموطنان و استفاده از ظرفیت  جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در سراسر استان در حال اجراست.

وی افزود: در این طرح مقرر است جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با حضور در معابر پر تردد، ضمن ارائه نکات آموزشی، هموطنانی را که بی توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقدام به تردد در سطح معابر می کنند را راهنمایی و ارشاد نمایند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان بیان کرد: طرح آمران سلامت از صبح روز دوشنبه ۵ آبان ماه سال در ۱۳۰ پایگاه در قالب پایگاههای ثابت، سیار، خانه های هلال و سمن‌ها در سراسر استان آغاز به فعالیت کرده است.

 سلحشور خاطرنشان کرد: کنترل و مهار ویروس کرونا در کشور توجه دستورالعمل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تردد غیر ضرور در معابر است که امیدواریم با اجرای طرح آمران سلامت از وضعیت نگران کننده شیوع کرونا، با افتخار عبور کنیم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول