اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای طرح «آمران سلامت» در ملایر

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر از اجرای طرح «آمران سلامت» در ملایر با برپایی یک پایگاه ثابت و حضور تیم‌های سیار در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح «آمران سلامت» در ملایر

حمید عرفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر از اجرای طرح «آمران سلامت» در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد:  در پی اپیدمی کرونا و افزایش میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از موج سوم ابتلا به این ویروس و با توجه به رهنمودهای رهبری در دیدار با رئیس جمهور و جمعی از مسئولین ستاد پیشگیری از کرونا نسبت به اجرای این طرح اقدام شده است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر ملایر با تمام توان و بهره‌گیری از خدمات ارزشمند جوانان داوطلب در کنار سایر دستگاه‌ها از روز دوشنبه 5 آبان ماه با اجرای طرح آمران سلامت، تمام تلاش خود را به منظور صیانت و حفظ سلامتی مردم شهرستان ملایر به کار بسته است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر با بیان اینکه این طرح با برپایی یک پایگاه ثابت(چادر) و حضور تیم های سیار در شهرستان در حال اجراست تصریح کرد: تذکر لسانی به افرادی که رعایت نکات ایمنی را نداشته باشند و توصیه به حفظ فاصله اجتماعی، رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از شرکت در مراسم، مهمانی‌ها و اماکن شلوغ از فعالیت های اعضای اجراکننده این طرح است.

وی با بیان اینکه از همه اعضا خواسته شد با جدیت به نحو شایسته در این طرح شرکت کنند خاطرنشان کرد: در این طرح اعضا با مراجعه به فروشگاه‌ها، نانوایی‌ها، بانک‌ها و... توصیه‌های لازم را به مردم ارائه می‌دهند که از همشهریان تقاضا داریم  با ماموران هلال احمر همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول