اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توسعه دولت الکترونیک از برنامه‌های اولویت‌دار اصلاح نظام اداری است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی استان با توجه به اهمیت ویژهٔ تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به ارباب‌رجوع در زمان شیوع کرونا در حد امکان به‌صورت الکترونیکی باشد.

توسعه دولت الکترونیک از برنامه‌های اولویت‌دار اصلاح نظام اداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری بعدازظهر امروز در جلسه ویدئوکنفرانسی شورای راهبری توسعه مدیریت استان سمنان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: اهمیت پیاده‌سازی برنامه دوم ۱۰ محور اصلاح نظام اداری در راستای توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی برای ارائه خدمت به اقشار مردم از سوی دستگاه‌های اجرایی با توجه به شیوع کرونا ویروس دوچندان شده است.

وی خاطرنشان کرد: هرچقدر به سمت الکترونیکی شدن خدمات پیش برویم به خدمات‌رسانی مطلوب‌تر با کاهش بوروکراسی اداری و مراجعه‌های مکرر ارباب‌رجوع و همچنین سرعت و شفافیت در کار و امکان پایش و رصد فعالیت‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌ها نزدیک می‌شویم و همچنین علاوه بر آنکه با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در صیانت از سلامت مردم نیز وظیفه خود را ایفا می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان تصریح کرد: طرح ارائه خدمات الکترونیک در شهرداری سمنان اقدامی بسیار ارزشمند در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و کاهش مراجعه‌ها آنان به شهرداری که پرترددترین نهاد خدمتگزار است که باید به دیگر شهرداری‌های استان نیز تعمیم یابد.

منصوری اضافه کرد: در فرآیند الکترونیکی شدن خدمات شهرداری سمنان مشکلاتی وجود دارد که تلاش می‌شود، دغدغه ثبت احوال برطرف شود و با اجرای آن از سوی شهرداری سمنان این طرح برای دیگرهای شهرداری استان برای ارائه خدمات شایسته به هم استانی‌های محترم الگوبرداری شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق دولت الکترونیک و همچنین با توجه به شرایط شیوع کرونا ویروس طی مکاتبه با تمامی دستگاه‌ها، لزوم بررسی مجدد فرآیندها، جهت الکترونیکی شدن ارائه خدمات، اصلاح و یا حذف برخی فرآیندهای اداری برای کاهش ارائه خدمات حضوری در دستور کار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی تا یک ماه پس از ابلاغ دستور فرصت بازنگری در رویه‌ها و اعلام اقدامات خود را در زمینه اصلاح فرایندها و بهره‌گیری از روش‌های نوین در انجام کار را خواهند داشت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول