اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خادمان بقاع متبرکه به شدت پایبند به دستورالعمل‌های بهداشتی هستند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: ما سعی کردیم که در تمام موارد با ستاد ملی مبارزه با کرونا همراهی کنیم و خادمان بقاع متبرکه به شدت پایبند به دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و با وجود اینکه با مشکلاتی مواجه بودیم ولی در هیچ شرایطی اجازه تجمعات را ندادیم.

خادمان بقاع متبرکه به شدت پایبند به دستورالعمل‌های بهداشتی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم ظهر امروز در دیدار مدیران استان قم با آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان، که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی انسجام، استمرار و سرعت در کار را از مهمترین مسائل مقابله با کرونا دانست و اظهار کرد: باید نیازهای جامعه اولویت بندی شود که بیشتر در چه زمینه‌هایی نیاز به کمک وجود دارد تا کمک ها هدفمند شود.

وی با اشاره به لزوم سختگیری بیشتر نسبت به متخلفین و تشویق کادر درمان گفت: ما سعی کردیم که در تمام موارد با ستاد ملی مبارزه با کرونا همراهی کنیم و خادمان بقاع متبرک به شدت پایبند به دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و با وجود اینکه با مشکلاتی مواجه بودیم ولی در هیچ شرایطی اجازه تجمعات را ندادیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: همچنین ما ۵ مرحله و در هر مرحله حدود سه هزار بسته معیشتی را توزیع کردیم و بحث دارو و درمان با هماهنگی و همکاری بسیج پزشکان به صورت رایگان مردم را ویزیت کرده و از ناحیه موقوفات هزینه‌ها پرداخت شده است و همچنین خدمات دیگری را هم در این مدت به مردم استان داشته‌ایم.

در ادامه این نشست محمد رضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به حضور فعال امدادگران از ابتدای شیوع کرونا در عرصه های مختلف گفت: در بحث توزیع سبدهای معیشتی، تجهیزات پزشکی و دعوت مردم به زدن ماک و آموزش همگانی مردم در مقابله با کرونا  فعالیت داشته ایم و بیش از هشت هزار کپسول اکسیژن به افرادی که با بیماری مواجه بوده اند اهدا شده است.

انتهای پیام/78023*30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول