اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آغاز فعالیت ۳۰ پایگاه آمران سلامت در استان برای کاهش شیوع کرونا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز طرح آمران سلامت در استان گفت: در این طرح، اعضای جمعیت در گروه‌های سه نفره نسبت به آگاه‌سازی مردم در مقابله با ویروس کرونا اقدام می‌کنند.

آغاز فعالیت ۳۰ پایگاه آمران سلامت در استان برای کاهش شیوع کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، ایرج کیانی گفت: با توجه به اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای کاهش ابتلا به ویروس کرونا و اقناع مردم به رعایت موارد پیشگیری به همراه ابلاغ شیوه‌نامه (طرح آمران سلامت)، جمعیت هلال احمر استان فعالیت خود را در این طرح آغاز می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: آماده‌سازی 30 پایگاه برای توسعه آموزش همگانی و ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری بر مبنای جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی، درمانی از قشر آسیب‌پذیر جامعه در مواجهه با کروناست.

وی ادامه داد: بر این اساس همه شعب جمعیت هلال احمر استان با بکارگیری اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر به عنوان آمران سلامت که از نیروهای آموزش‌دیده و متخصص هستند در این طرح شرکت می‌کنند.

کیانی اظهار داشت: در این طرح آمران سلامت در قالب تیم‌های سه نفره با برپایی ایستگاه‌های ثابت و سیار در مکان‌های پردد و پرازدحام از قبیل فروشگاه‌ها و میادین اصلی شهرها حضور می‌یابند و نسبت به آگاه‌سازی مردم در جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/68032/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول