اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کرونا برنامه‌های پرورشی مدارس را تعطیل نکرد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش لرستان گفت: با وجود شیوع کرونا هیچکدام از فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی مدارس تعطیل نشده است.

کرونا برنامه‌های پرورشی مدارس را تعطیل نکرد

حجت‌اله مومنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهارداشت: شیوع کرونا باعث نشده که فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی لازم در مدارس استان تعطیل شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی و اولیا مهمترین برنامه حال حاضر پرورشی لرستان است، افزود: این انتخابات تا روز پنج شنبه ادامه دارد و در این انتخابات سیستم رای گیری از طریق سامانه شاد انجام می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش لرستان بیان کرد: امسال به علت شیوع کرونا راه پیمایی  یوم الله 13 آبان ماه برگزار نمی‌شود اما گروهای سرود دانش‌آموزی در روز 12 و 13 آبان در مناطق مختلف اقدام به برگزاری سرود می‌کنند.

مومنی با اشاره به اینکه در سامانه شاد یک کانال مخصوص آموزش‌های پرورشی و فرهنگی وجود دارد، تصریح کرد: دانش آموزان می‌توانند از محتواهای تولید در این کانال که از کیفیت مناسبی برخوردار بوده استفاده کنند.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول