اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

پویش حمایت از بازگشت هفته نوجوان به تقویم در «فارس‌من» داغ شد

پویش نوجوانان برای بازگشت روز نوجوان به تقویم سال 1400 در سامانه «فارس من» داغ شد. خبرگزاری فارس پیگیر تحقق خواسته این مخاطبان است.

پویش حمایت از بازگشت هفته نوجوان به تقویم در «فارس‌من» داغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس، میلاد منیعی: نزدیک به ۲۰۰ نوجوان ایرانی با راه‌اندازی پویشی انتقاداتی مبنی بر حذف روز نوجوان از تقویم در سامانه «فارس من» به ثبت رساندند. در این پویش تعدادی از نوجوانان این مرز و بوم از اینکه چرا با حذف روز نوجوان، این قشر به فراموشی سپرده شده‌اند، گله‌مندند.

 

 

سردبیران این سوژه نوشته‌اند: سال‌ها پیش هفته‌ای به نام نوجوان از تقویم کشورمان حذف شد. هفته‌ای که وجودش برای نوجوانان دلگرمی بود، نوجوانانی که درصد زیادی از جامعه را تشکیل می‌دهند اما حذف آن دلیلی برای کمرنگ شدن‌شان شد و هیچ کسی جز خودشان، آنها را نمی‌بینند در حالی که نوجوانان می‌توانند پایه‌گذار اتفاقاتی بزرگ برای سرزمین‌شان باشند و رؤیای ساختن ایرانی زیبا و موفق را به واقعیت تبدیل کنند.

 

این سردبیران عنوان کردند: ما نوجوانان ایران اسلامی هستیم، نظرات‌مان مهم است و باید به آنها توجه شود. بنابراین  از شورای فرهنگی عمومی کشور درخواست داریم هفته نوجوان که از ۸ آبان شروع و تا ۱۳ آبان ادامه دارد به تقویم سال ۱۴۰۰ بازگردد تا بهانه‌ای برای توجه بیشتر به نوجوانان کشورمان باشد. 

 

لازم به ذکر است؛ پیگیری و حل مشکلات مردم در اولویت کاری بخش «فارس من» است و همه همکاران خبرگزاری فارس برای رفع مشکلات و اجرای خواسته‌های مخاطبانش در تلاش هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول