اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان استان سمنان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ بسته گوشت با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان و خیران بین نیازمندان این استان توزیع شد.

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی اظهار کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ بسته گوشت با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان، کانون و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا بین نیازمندان این استان توزیع شد.

وی افزود: توزیع گوشت نذر قربانی بین نیازمندان با هدف امیدآفرینی، تقویت روحیه مردم، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایطی که استان سمنان درگیر اتفاقات مربوط به ویروس کرونا است، صورت گرفت. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، حمایت از هم‌وطنان نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیران به‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌آوری و توزیع نذر قربانی برای ایتام و اطعام نیازمندان را از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی بیان کرد.

موسوی تصریح کرد: توزیع بسته‌های گوشت توسط کانون‌های فرهنگی و هنری هر شهرستان انجام می‌شود و تلاش بر این است که این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی گفت: این مرحله از توزیع گوشت‌های قربانی، نمک متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) نیز به بسته‌های گوشت متبرک قربانی اضافه شده و در استان سمنان بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده در ایام شیوع کرونا توزیع می‌شود. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه طرح قربانی ماه ربیع به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) آغاز شده است و تا ۱۷ ربیع ادامه دارد، ادامه داد: طرح قربانی ماه ربیع چهارمین مرحله از برنامه قرارگاه گامی به‌سوی جامعه مهدوی است که به‌منظور سلامتی امام زمان (عج) اجرا می‌شود. 

موسوی خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان سمنان می‌توانند برای شرکت در نذر سلامتی امام زمان (عج)، نذورات خود را از طریق #۳۱۳*۷۸۰* یا تلفن ۳۷۲۵۶۰۰۹ به حساب مسجد مقدس جمکران واریز کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول